خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پیش‌بینی نرخ ریپل تا پایان ۲۰۲۴؛ آیا شکایت SEC مسیر را تغییر خواهد داد؟


پیش‌بینی نرخ ریپل تا پایان ۲۰۲۴؛ آیا شکایت SEC مسیر را تغییر خواهد داد؟ | ایران ماین

به گفته رایان لی (Ryan Lee)، بررسی‌کننده ارشد کمپانی بیت‌گت (Bitget)، نرخ ریپل (XRP) احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۴ در محدوده ۰.۵۰ تا ۰.۸۰ دلار نوسان خواهد داشت.

این پیش‌بینی به وضعیت پرونده حقوقی ریپل و نبرد قانونی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) وابسته است. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران با احتیاط بیشتری عمل می‌کنند و منتظر نتایج توسعه پرونده هستند.

پرونده جدید SEC علیه ریپل باعث بالا رفتن شک در بازار شده است. اگرچه درخواست تجدیدنظر جدید، حکم پیشین مبنی بر این که ریپل اوراق بهادار نیست را به چالش نمی‌کشد، ولی درخواست بررسی فروش‌ ریپل در بازارهای معاملاتی و به صورت شخصی توسط مدیر اجرایی آن براد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) و بنیان‌گذار آن کریس لارسن (Chris Larsen) را مطرح کرده است.

این مسئله باعث ایجاد ابهامات حقوقی بیشتر، به ویژه برای فعالان مستقر در آمریکا شده و احتمالاً نوسانات نرخ ریپل را بالا رفتن خواهد داد.

استوارت آلدرُتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی ریپل، بیان کرد که روند بررسی پرونده تا جولای ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت و فشارهای قانونی بر کارایی ریپل تاثیرگذار خواهند بود.

لی همچنین به اهمیت حکم نهایی اشاره کرده که می‌تواند روند نرخ ریپل را تعیین کند. در همین حال، تیم مک‌کورت (Tim McCourt)، مدیر ارشد گروه سی‌ام‌ای (CME)، اعلام کرد که توسعه‌هایی در راستای ایجاد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ریپل صورت گرفته است.

تا زمانی که تکلیف پرونده روشن نشود، انتظار می‌رود نرخ ریپل همچنان نوسان داشته باشد. در حال حاضر، ریپل با ۲.۵۸ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۵۵۲ معامله می‌شود و انتظار می‌رود که حکم مثبت برای پرونده، به عنوان کاتالیزوری برای افزایش این رمزارز عمل کند.

علاوه بر این، راه‌اندازی ارز پایدار ریپل یو‌اس‌دی (RLUSD) توسط کمپانی ریپل می‌تواند نرخ XRP را به ۱ یا حتی ۲ دلار برساند.