خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی نرخ کاردانو؛ گاوها در آستانه ورود به بازار!


پیش‌بینی نرخ کاردانو؛ گاوها در آستانه ورود به بازار! | ایران ماین

نرخ کاردانو طی هفته گذشته حدود ۷ درصد نزول داشته ولی طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۰.۹ درصدی به ۰.۳۲۳۳ دلار رسیده است. در حال حاضر، کاردانو نزدیک به لایه حمایتی مهمی در حدود ۰.۳۱۷۲ دلار معامله می‌شود که در گذشته باعث تغییر روند نزولی به صعودی شده است.

با این حال، نرخ ADA در زیر یک خط روند نزولی قرار دارد که امکان دارد حجم فروش بیشتری ایجاد کند. در صورت شکسته شدن لایه پشتیبانی یادشده، نرخ پشتیبانی بعدی در ۰.۲۷۷۴ دلار را آزمایش خواهد کرد.cardano-nears-critical-0-3172-support-will-bulls-step-in

در ۲۴ ساعت گذشته، تراکنش‌های بزرگ کاردانو ۸.۵۶ درصد بالا رفته‌اند که بیانگر فعالیت نهنگ‌ها و آماده شدن آنها برای تغییرات احتمالی نرخ است. این فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند تاثیر تثبیت‌کننده‌ای بر بازار داشته باشد؛ به ویژه اگر انباشت در نرخ‌های پایین ادامه یابد.

همچنین، بالا رفتن ۱.۹.۴۱ درصدی تعداد آدرس‌های فعال بیانگر توجه بیشتر کاربران به کاردانو است که می‌تواند باعث بالا رفتن فعالیت‌های معاملاتی شود.

یک لایه لیکوییدیتی حدود ۹۹۰ هزار دلاری از کاردانو وجود دارد که در صورت افت بیشتر نرخ، خطر فروش‌ گسترده را به همراه دارد.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نیز بیانگر سوگیری نزولی بازار است و احتمال افت نرخ به لایه ۰.۳۱۶۹ دلار پیش از شروع افزایش دوباره وجود دارد.

از نظر فنی، اندیکاتور استوکاستیک در منطقه اشباع فروش قرار دارد که احتمال یک بازگشت صعودی را نشان می‌دهد. با این حال، روند کلی بازار همچنان نزولی است؛ مگر اینکه نرخ بر لایه مقاومت پیش روی خود غلبه کند.