خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیشتازی نات کوین و سویی در بازار!


پیشتازی نات کوین و سویی در بازار! | ایران ماین

در بازار کریپتو، ارزهای دیجیتال نات‌کوین (NOT) و سویی (SUI) با کارایی قوی و بازگشتی، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند.

سویی پس از راه‌اندازی یک تراست جدید توسط گری‌اسکیل، به عنوان ستاره آلت‌کوین‌ها ظاهر شده و با توسعه قابل‌توجه در نرخ بازار، از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرده است.

قابل توجه است که تراست جدید به منظور بهبود تجربه معامله‌گران در حوزه قراردادهای هوشمند و هوش مصنوعی بدون مرکزیت راه‌اندازی شده است.

در حال حاضر نرخ سویی با ۶.۱۱ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۸۹ دلار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود که این رمز ارز به‌زودی از مرز ۱ دلار نیز عبور کند.

از طرفی نات‌کوین پس از راه‌اندازی یک بازی تلگرامی جدید به نام سگ‌های گمشده (Lost Dogs) که به بازیکنان امکان کسب نشان‌های نات‌کوین را می‌دهد، توجه زیادی از سوی جامعه کریپتو به دست آورده است.

نات‌کوین با بالا رفتن بیش از ۴ درصدی نرخ در طول روز، همچنان بالاتر از لایه پشتیبانی ۱۲ دلار باقی مانده است. با این حال، نگرش بدبینانه سرمایه‌گذاران همچنان وجود دارد؛ زیرا آزمایش مجدد لایه ۰.۰۱۴۰۷ دلار برای ورود به پوزیشن‌های بلندمدت بسیار اهمیت دارد.

از طرفی با بهبود شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۴ ساعته، امید زیادی به این رمزارز وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود که فشار خرید نات کوین در ادامه بالا رفتن یابد.