خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پیشروی پرقدرت شیبا در دنیای هوش مصنوعی! ضررهای دارندگان SHIB جبران می‌شود؟


پیشروی پرقدرت شیبا در دنیای هوش مصنوعی! ضررهای دارندگان SHIB جبران می‌شود؟ | ایران ماین

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو (SHIB)، بار دیگر توجه‌ها را جلب کرده و از همکاری جدیدی خبر داده است. روز سه‌شنبه، کوساما به همکاری با مس بیلد (Mass Build) اشاره کرد و آن را به‌عنوان لایه مالی جدید شیبا معرفی نمود.

اضافه شدن این لایه مالی به‌عنوان یک راه‌حل مبتنی بر هوش مصنوعی، هیجان جامعه شیبا را برانگیخته و موجب امیدواری‌ آن‌ها نسبت به آینده این نظام زیستی شده است.

طبق گزارش‌ها، هدف این همکاری ایجاد «یک لایه مالی در پلتفرم شیبا با راه‌حل‌های قانونی و مالی مبتنی بر هوش مصنوعی» است. این پروژه همچنین از پشتیبانی کمپانی پرداخت آنلاین استرایپ (Stripe) برخوردار است.

کال داریا، دیگر توسعه‌دهنده جامعه شیبا نیز در تاریخ ۱۵ اکتبر اعلام کرد که «شیبا در حال ایجاد لایه مالی نهایی برای نظام زیستی خود به‌دلال همکاری با مس بیلد است».

این اظهارات توجه‌ها را به دیگر نشان این نظام زیستی، یعنی دوج کیلر (LEASH) نیز جلب کرده است.

پس از اعلام این خبر، نرخ شیبا با افزایشی ۱.۸۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۸۳۱ دلار رسید و کف و سقف نرخ آن در این مدت به‌ ترتیب ۰.۰۰۰۰۱۷۸۹ و ۰.۰۰۰۰۱۸۹۳ دلار بوده است. همچنین، نرخ دوج کیلر با افزایشی ۳.۶ درصدی به ۲۸۹.۹۱ دلار رسید.

در همین حال، گزارش‌های دیگر حاکی از بالا رفتن نرخ نشان‌سوزی شیبا هستند که به بالا رفتن احساسات مثبت در بازار کمک کرده است. همچنین، داده‌های اخیر نشان می‌دهند که شاخص سود باز خرید و فروش آتی شیبا با بالا رفتن ۱۸ درصدی به ۵۶.۵۲ میلیون دلار رسیده است.

مقدار خرید و فروش مشتقات این نشان نیز با جهشی ۴۶ درصدی به ۱۷۵.۰۴ میلیون دلار بالا رفته که همگی سیگنال‌های مثبتی محسوب می‌شوند.