خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

چانگ‌پنگ ژائو به‌ زودی آزاد می‌شود! کدام رمزارزها در آستانه افزایش نرخ قرار دارند؟


چانگ‌پنگ ژائو به‌ زودی آزاد می‌شود! کدام رمزارزها در آستانه افزایش نرخ قرار دارند؟ | ایران ماین

به گزارش اداره زندان‌های آمریکا، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، مؤسس و مدیر اجرایی سابق بایننس، در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ از زندان آزاد خواهد شد. این رویداد می‌تواند اثر قابل‌توجهی بر بازار کریپتو بگذارد؛ زیرا ژائو یکی از چهره‌های کلیدی این حوزه به شمار می‌رود.

یکی از نشان‌هایی که احتمالاً از این رویداد اثر می‌پذیرد، بایننس‌کوین (BNB) است. کارایی BNB به‌عنوان نشان بومی نظام زیستی بایننس به موفقیت این پلتفرم وابسته است.

در گذشته نیز، رویدادهای مرتبط با ژائو بر نرخ BNB اثر گذاشته‌اند. برای مثال، پس از اعلام همکاری ژائو با وزارت دادگستری آمریکا در ماه نوامبر، نرخ BNB در عرض یک ساعت ۱۰ درصد نزول یافت.

با توجه به آزادی قریب‌الوقوع او، تحلیلگران انتظار دارند نرخ BNB از ۵۵۷ دلار کنونی به مرز ۶۰۰ دلار بازگردد.

نشان دیگری که امکان دارد تحت اثر قرار بگیرد، اتنا (ENA) است. اتنا یک استاندارد دلار مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از ابزارهای کریپتویی، جایگزینی برای سیستم بانکی سنتی داشته باشند.

ENA به‌عنوان بخشی از برنامه ماینینگ بایننس در ماه مارس مورد توجه قرار گرفت و کاربران می‌توانند با استیک کردن BNB و ارز پایدار‌ها، این نشان را ماینینگ کنند. با توجه به یکپارچگی ENA با نظام زیستی بایننس، احتمال نوسان نرخ آن در آستانه آزادی ژائو وجود دارد.

رنزو (REZ) نیز یکی دیگر از نشان‌هایی است که بایننس لبز در آن سرمایه‌گذاری کرده است. این استاندارد به کاربران امکان می‌دهد به روشی ساده‌تر در فرایند استیکینگ کمپانی کنند. پشتیبانی بایننس لبز از این نشان به معنای احتمال واکنش آن به خبر آزادی ژائو است.

آرخام (ARKM)، نشان دیگری است که بایننس در آن سرمایه‌گذاری کرده است. این نشان با هدف بهبود وضوح در دنیای بلاکچین طراحی شده است.

لازم به ذکر است که پس از اعلام سرمایه‌گذاری بایننس در این پروژه در ماه نوامبر، نرخ این نشان ۳۰ درصد صعود کرد و به نرخ بازار ۱۰۰ میلیون دلار رسید.

اسلیپلس ای‌آی (AI) نیز یکی دیگر از نشان‌هایی است که با استفاده از فناوری بلاکچین و هوش مصنوعی در حوزه بازی‌های وب ۳ فعالیت می‌کند. این نشان نیز بخشی از برنامه ماینینگ بایننس است و از این رو، آزادی ژائو از زندان می‌تواند اثر مهمی بر نرخ آن داشته باشد.