خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

چرا امکان دارد دوج کوین یک پامپ قیمتی داشته باشد؟! نظر تحلیلگران چیست؟


چرا امکان دارد دوج کوین یک پامپ قیمتی داشته باشد؟! نظر تحلیلگران چیست؟ | ایران ماین

بررسی‌کننده ارزهای دیجیتال، Altcoin Sherpa، معتقد است که دوج‌کوین (DOGE) به کف قیمتی خود رسیده و آماده یک بازگشت صعودی است.

این بررسی‌کننده اشاره کرده که دوج‌کوین شاید نتواند همانند بازار صعودی سال ۲۰۲۱، سودهای بسیار بزرگ را تجربه کند، ولی همچنان احتمال بالا رفتن نرخ برای این میم‌کوین وجود دارد.

این بررسی‌کننده به نقدینگی قوی دوج‌کوین اشاره کرده و معتقد است که سرمایه‌گذاران هنوز هم می‌توانند روی این رمز ارز حساب باز کنند. او همچنین دوج‌کوین را یک سرمایه‌گذاری مناسب برای نهنگ‌های بزرگ می‌داند.

علاوه بر این، او معتقد است که دوج‌کوین می‌تواند تا ۰.۴ دلار بالا رفتن یابد که این به معنای سه برابر شدن نرخ کنونی آن است. او پیش‌تر این هدف قیمتی را یکی از امن‌ترین شرط‌‌بندی‌ها در این دوره از بازار معرفی کرده بود.

در ادامه، Altcoin Sherpa پیش‌بینی کرده که دوج‌کوین حتی امکان دارد در این دوره از بازار به نرخ ۱ دلار برسد. او به علاقه ایلان ماسک به دوج‌کوین اشاره کرده و گفته است که این علاقه می‌تواند به‌طور قابل توجهی نرخ دوج کوین را بالا رفتن دهد.

با این حال، تحلیلگران دیگری مانند جاون مارکس پیش‌بینی‌های بلندپروازانه‌تری دارند و معتقدند که دوج‌کوین می‌تواند حتی به نرخ ۱۷ دلار نیز برسد.

در این میان، کوین کپیتال معتقد است که دوج‌کوین باید از لایه ۰.۱۴ دلار عبور کند تا بتوان آن را در مسیر صعودی قرار داد. او می‌گوید که دوج‌کوین هنوز در یک روند نزولی است و نیاز به تغییرات زیادی دارد تا به حالت صعودی بازگردد.

با این حالی، بعضی از شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که دوج کوین به خوبی در مسیر صعودی قرار دارد. کوین کپیتال اشاره می‌کند که دوج کوین در نمودار ۳ روزه خود، یک واگرایی صعودی بزرگ با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA-۲۰۰) ایجاد کرده که باید مورد توجه قرار بگیرد.dogecoin-price-could-see-pump

در حال حاضر، دوج‌کوین با ۰.۹۴ درصد نزول نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۱۰ دلار معامله می‌شود.