خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

چین‌لینک در محدوده طلایی خرید؛ بررسی‌کننده مشهور از توسعه انفجاری LINK می‌گوید!


چین‌لینک در محدوده طلایی خرید؛ بررسی‌کننده مشهور از توسعه انفجاری LINK می‌گوید! | ایران ماین

مایکل ون‌ده‌پوپ، بررسی‌کننده برجسته ارزهای دیجیتال، چین‌لینک (LINK) را فرصتی استثنایی می‌داند. او نوسان نرخ این ارز بین ۹ تا ۱۱ دلار را یک موقعیت عالی برای خرید قبل از توسعه چشمگیر و رسیدن آن به ۳۵.۲۹ دلار معرفی کرده است. در حال حاضر، چین‌لینک با نرخ بازار ۷ میلیارد دلاری خود، چهاردهمین ارز بزرگ در بازار به شمار می‌رود.
ون‌ده‌پوپ در تحلیل اخیر خود تأکید کرده که این نشان بالای یک لایه مقاومت حیاتی در حال تثبیت است. بر این اساس، او پیش‌بینی کرده که نرخ چین‌لینک می‌تواند به بالاترین لایه سه‌ساله خود برسد و حتی اوج تاریخی ۵۲.۸۸ دلار را نیز به چالش بکشد.

ون‌ده‌پوپ همچنین اشاره کرده که بیت‌کوین (BTC) در نمودار ۱۲ ساعته در یک روند صعودی قرار دارد که این موضوع می‌تواند اثر مثبتی بر توسعه آلت‌کوین‌ها، از جمله چین‌لینک، داشته باشد.
این تحلیل ون‌ده‌پوپ مربوط به تاریخ ۴ اکتبر است؛ زمانی که نرخ چین‌لینک در محدوده ۹ تا ۱۱ دلار در حال تثبیت بود. با این حال، طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ این ارز بیش از ۱ درصد بالا رفته و به ۱۱.۳۵ دلار رسیده است. البته با وجود این بالا رفتن، چین‌لینک نتوانسته افت ۱۳ درصدی هفته گذشته را جبران کند.

در این میان، نمودارهای تکنیکال نشان از حجم فروش بالایی میان دارندگان دارند و میانگین‌های متحرک و شاخص مکدی (MACD) نیز این وضعیت را تأیید می‌کنند. شاخص قدرت نسبی (RSI) هم در وضعیت خنثی (۵۰) قرار دارد که بیانگر ادامه روند فعلی است.
لازم به ذکر است که چین‌لینک پیش‌تر هم نتوانسته از نقطه پیوت (Pivot) یا چرخش نرخ در ۱۱.۳۷ دلار عبور کند. بنابراین، در صورت ادامه حجم فروش در بازار، امکان بازگشت چین‌لینک به روند نزولی وجود دارد.