خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

کسب سودهای میلیونی توسط دارندگان پپه! بازار برای فروش آماده می‌شود؟


کسب سودهای میلیونی توسط دارندگان پپه! بازار برای فروش آماده می‌شود؟ | ایران ماین

نرخ میم‌کوین پپه (PEPE) در طول هفت روز گذشته بیش از ۱۲ درصد بالا رفته، ولی نشانه‌هایی از پایان این روند صعودی مشاهده می‌شود.

یکی از این نشانه‌ها، احتمال فروش ناگهانی به منظور برداشت سود است. در حال حاضر، PEPE در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۸۱ دلار معامله می‌شود و برای رسیدن به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار با چالش‌هایی مواجه است. تحلیل‌ها نشان می‌دهند که احتمال افت نرخ بیشتر از توسعه سریع آن است.

در تاریخ ۲۱ سپتامبر، نرخ این نشان به سقف ماهانه خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۸۳ دلار رسید. در همین حال، بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، مقدار خرید و فروش سودده روزانه این نشان به ۴.۴۸ تریلیون رسیده است.

بالا رفتن حجم این خرید و فروش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تاکنون بیش از ۳۵ میلیون دلار سود کسب کرده‌اند و احتمال وقوع فروش گسترده برای کسب سود بیشتر وجود دارد.

علاوه بر این، شاخص زمان نگهداری کوین‌ها (Coins Holding Time) در ۳۰ روز گذشته ۹۰ درصد توسعه داشته، ولی در هفت روز اخیر ۱۵ درصد نزول یافته که بیانگر بالا رفتن حجم فروش است.

از نظر فنی، نرخ PEPE آماده بود تا به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار برسد که این بالا رفتن می‌توانست یک توسعه ۶۳ درصدی از لایه فعلی را به همراه داشته باشد. ولی اندیکاتور ابر ایچیموکو (Ichimoku Cloud) بالای نرخ پپه قرار دارد و احتمالاً باعث نزول آن خواهد شد.

همچنین، اندیکاتور تعادل قدرت (BoP) که قدرت خریداران و فروشندگان را می‌سنجد، نشان می‌دهد که فروشندگان دست برتر را دارند.pepe-price-increase-to-be-cut-short

در نتیجه، نرخ PEPE امکان دارد به ۰.۰۰۰۰۰۷۴ دلار نزول یابد.

با این حال، اگر سودهای تحقق‌یافته نزول یابد، امکان دارد نرخ به افزایش خود ادامه دهد و به هدف کوتاه‌مدت ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار برسد و سپس، تلاش دیگری برای دستیابی به ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار انجام دهد.