خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

کمک ۱ میلیون دلاری ریپل به کمپین انتخاباتی کامالا هریس!


کمک ۱ میلیون دلاری ریپل به کمپین انتخاباتی کامالا هریس! | ایران ماین

کریس لارسن (Chris Larsen)، یکی از بنیانگذاران ریپل، اولین کمک مالی کریپتویی خود را به مبلغ ۱ میلیون دلار XRP به کمیته سیاسی فیوچر فوروارد یو‌اس‌ای (Future Forward USA) که در رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴ از کامالا هریس پشتیبانی می‌کند، اهدا کرد.

این کمک پس از اعلام پشتیبانی عمومی لارسن از هریس در ماه سپتامبر انجام شده و وی تاکنون بیش از ۱.۹ میلیون دلار به کمپین انتخاباتی هریس کمک کرده است.

این کمک مالی در حالی صورت می‌گیرد که ریپل همچنان درگیر کشمکش حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است.

این پرونده که از سال ۲۰۲۰ آغاز شده، به موضوع طبقه‌بندی XRP به عنوان اوراق بهادار مربوط می‌شود و هر دو طرف پس از صدور حکم در ماه آگوست، درخواست تجدیدنظر کرده‌اند.

در فصل انتخابات، هر دو حزب سیاسی آمریکا تلاش دارند تا پشتیبانی جامعه رمز ارز و کمک‌های مالی آنها را جلب کنند که این امر بیانگر اثر روزافزون دارایی‌های دیجیتال در سیاست آمریکا است.

اگرچه هریس اظهارات زیادی در مورد ارزهای دیجیتال مطرح نکرده ولی سخنان اخیر او در پشتیبانی از فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال توجه حامیان کریپتو را جلب کرده است.

کمپین انتخاباتی او در ماه آگوست برنامه‌ای با نام کریپتو فور هریس (Crypto۴Harris) را برای کسب پشتیبانی جامعه رمز ارز راه‌اندازی کرد.