خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

کمیسیون بورس آمریکا به جنگ با ریپل ادامه می‌دهد! آینده XRP در خطر است؟


کمیسیون بورس آمریکا به جنگ با ریپل ادامه می‌دهد! آینده XRP در خطر است؟ | ایران ماین

در تاریخ ۲ اکتبر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای پرونده ریپل درخواست تجدید نظر داد تا حکمی را که قبلاً به نفع این کمپانی صادر شده است است بود، لغو کند. در پاسخ به این اقدام، کمپانی ریپل هم اعلام کرده که به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

درخواست اخیر SEC به حکمی که قبلاً توسط قاضی تورس صادر شده است است بود، اعتراض می‌کند. در این حکم بیان شده بود که فروش ثانویه نشان‌های XRP به عنوان فروش اوراق بهادار محسوب نمی‌شود و شرایط لازم برای برآورده کردن نیازمندی ها تست هاوی (Howey) کمیسیون SEC برای طبقه‌بندی به عنوان قرارداد سرمایه‌گذاری را ندارد.

استوارت آلدروتی، مشاور ارشد حقوقی ریپل، این درخواست تجدید نظر را ناامیدکننده، ولی قابل انتظار توصیف کرده است. او گفته که این موضوع تنها به طولانی‌تر شدن یک رسوایی برای SEC خواهد انجامید.

دادگاه پیش‌تر ادعاهای SEC راجع به ریپل را رد و تأکید کرده بود که هیچ تقلبی وجود ندارد و قربانی یا ضرری نیز ثبت نگردیده.

برد گارلینگهاوس، مدیر اجرایی ریپل، در تاریخ ۳ اکتبر اظهار داشت که اگر SEC منطقی بود، باید مدت‌ها پیش از این پرونده را مختومه اعلام می‌کرد. او در ادامه تأکید کرد که تا زمانی که لازم باشد، به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

با این حال، به نظر می‌رسد که عرضه این خبر باعث دلواپسی شدید دارندگان XRP شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم فروش شدید باعث شده که نرخ ریپل با ۱۲ درصد نزول مواجه شود.

ریپل که در ۲ اکتبر با قیمتی بیش از ۰.۶۰ دلار معامله می‌شد، در اوایل ساعات معاملاتی روز پنج‌شنبه به کمتر از ۰.۵۳ دلار سقوط کرد.xrp-price-crashes-12-as-sec-appeals-in-the-ripple-lawsuit

در حال حاضر و با وجود درخواست‌های اخیر برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ریپل، نرخ این رمز ارز در پایین‌ترین لایه سه هفته اخیر خود قرار دارد و ۸۶ درصد با اوج تاریخی خود در ژانویه ۲۰۱۸ فاصله گرفته است.