خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

کوین‌بیس چهار رمزارز جدید را لیست کرد! فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری؟


کوین‌بیس چهار رمزارز جدید را لیست کرد! فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاری؟ | ایران ماین

صرافی کوین‌بیس در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که از چهار دارایی دیجیتال جدید، شامل استاندارد کوو (COW)، مون‌ول (WELL)، قراردادهای آتی دائمی کتیزن (CATI) و خرید و فروش زتاچین (ZETA) پشتیبانی می‌کند. این اقدام به گسترش دارایی‌های قابل معامله در این صرافی کمک خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشرشده، کوین‌بیس پشتیبانی از جابجایی نشان کوو را به‌عنوان یک نشان ERC-۲۰ آغاز کرده است. این صرافی به کاربران هشدار داده که از جابجایی این نشان در سایر پلتفرم‌ها خودداری کنند؛ چرا که امکان دارد باعث از دست رفتن دارایی آن‌ها شود.

خرید و فروش جفت ارز COW-USD از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ ساعت ۹ صبح به وقت PT شروع خواهد شد. پس از این اعلام، نرخ نشان کوو حدود ۹.۴۷ درصد صعود کرد و به ۰.۳۰۷۶ دلار رسید.

همچنین، کوین‌بیس اعلام کرده که نشان مون‌ول به پلتفرم بیس (BASE) اضافه شده است. مون‌ول نیز اکنون به‌عنوان یک نشان ERC-۲۰ برای جابجایی در این صرافی موجود است و خرید و فروش جفت ارز WELL-USD از ۲۴ سپتامبر آغاز می‌شود.

بر اساس داده‌های بازار، نرخ مون‌ول با ۲۵ درصد توسعه روزانه، به ۰.۰۳۵۹۵ دلار رسیده است.

در این میان، قراردادهای آتی دائمی کتیزن نیز به زودی در کوین‌بیس عرضه می‌شود و خرید و فروش CATI-PERP از تاریخ ۲۶ سپتامبر شروع خواهد شد. این خرید و فروش به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون مالکیت دارایی، بر اساس تغییرات نرخ شرط‌بندی کنند.

نرخ نشان کتیزن پس از این خبر، نوسانات شدیدی را تجربه کرد و با ۷ درصد بالا رفتن به ۰.۸۳ دلار رسید، اما سپس کمی نزول یافت و به محدوده ۰.۸۰۲ دلار بازگشت.

در نهایت، زتاچین (ZETA) نیز به لیست دارایی‌های قابل معامله در کوین‌بیس اضافه شده است و اکنون کاربران می‌توانند آن را خرید، فروش و ذخیره کنند. نرخ زتاچین نیز به این خبر واکنش مثبتی نشان داد و با ۴ درصد بالا رفتن به ۰.۶۶۱۷ دلار رسید.