خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

گاوها کنترل بازار دوج‌کوین را به دست گرفتند! هدف بعدی نرخ DOGE کجاست؟


گاوها کنترل بازار دوج‌کوین را به دست گرفتند! هدف بعدی نرخ DOGE کجاست؟ | ایران ماین

دوج‌کوین (DOGE) بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کرده؛ زیرا پس از شکستن یک خط روند کلیدی، خریداران در تلاشند تا یک رالی جدید را آغاز کنند.

پس از مدتی نوسان جانبی، شرایط اکنون به نفع خریداران تغییر کرده و آن‌ها هدف قیمتی ۰.۱۲۹۳ دلار را دنبال می‌کنند. البته، اگرچه شکست اخیر خط روند می‌تواند آغازگر یک روند صعودی جدید باشد، ولی مقاومت‌های بالاتر امکان دارد مانع از ادامه این حرکت شوند.

در نمودار ۴ ساعته، نرخ دوج‌کوین پس از شکست خط روند نزولی، بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه تثبیت شده است. این تغییر بیانگر کنترل بازار توسط خریداران است و عبور نرخ از این لایه معمولاً به معنای ادامه روند صعودی است.

در صورت عدم وقوع رویدادی غیرمنتظره، بالا رفتن بیشتر نرخ دور از انتظار نخواهد بود.dogecoin-bulls-target-0-1293-after-breakout

اندیکاتور روند ترکیبی (Composite Trend Oscillator) در نمودار ۴ ساعته نیز نشان می‌دهد که خریداران همچنان کنترل بازار را در دست دارند و ورود این اندیکاتور به منطقه اشباع خرید، قدرت حرکت صعودی را بالا رفتن داده است.

در نمودار روزانه نیز، دوج‌کوین پس از شکست خط روند نزولی، در تلاش است تا به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه نزدیک شود.dogecoin-bulls-target-0-1293-after-breakout

با ادامه این روند صعودی، نرخ دوج‌کوین می‌تواند به لایه مقاومت ۰.۱۲۹۳ دلار برسد. با این حال، تهدیدات نزولی نیز وجود دارند، از جمله سیگنال‌های اشباع خرید که امکان دارد منجر به بازگشت کوتاه‌مدت نرخ به لایه حمایتی ۰.۰۹۱۴۹ دلار شوند.

در صورت شکست این پشتیبانی، روند نزولی ادامه خواهد یافت و نرخ به سطوح پایین‌تری خواهد رسید.