خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

۲ برابر شدن نرخ آپتوس در ۳ ماه! روند صعودی نشان APT تا کجا ادامه دارد؟


۲ برابر شدن نرخ آپتوس در ۳ ماه! روند صعودی نشان APT تا کجا ادامه دارد؟ | ایران ماین

آپتوس (APT)، نشان حاکمیتی پلتفرم زنجیره بلوکی لایه یک آپتوس، با ثبت عملکردی خیره‌کننده در روزهای اخیر، امروز به بالاترین نرخ خود در ۷ ماه اخیر رسیده است. تحلیل‌گران معتقدند این توسعه قدرتمند می‌تواند مقدمه‌ای برای یک افزایش بزرگ‌تر باشد. آپتوس یک پلتفرم زنجیره بلوکی نوآورانه است که با هدف ارائه راهکاری قابلیت توسعه و کارآمد برای اپلیکیشن‌های بدون مرکزیت (dApps) طراحی شده است.

در حال حاضر، نرخ آپتوس به ۱۰.۱۴ دلار رسیده و با نرخ بازاری ۵.۲۳ میلیارد دلاری در رتبه ۲۱ برترین ارزهای دیجیتال از نظر نرخ بازار قرار دارد و بیانگر دو برابر شدن نرخ APT در ۳ ماه گذشته است. در خرید و فروش صبح امروز نرخ خرید آپتوس به ۱۰.۴۳ دلار رسید که بالاترین لایه قیمتی این رمز ارز در ۷ ماه گذشته است.

گفتنی است که آپتوس در یک هفته اخیر بیش از ۱۵ درصد بالا رفتن نرخ داشته و کارایی یک ماهه آن نیز بیانگر توسعه ۶۳ درصدی این آلت کوین است. لازم به ذکر است که رکورد تاریخی نرخ آپتوس مربوط به اواخر ژانویه سال ۲۰۲۳ (اواسط بهمن ۱۴۰۱) است و نرخ آن به ۱۹.۹۰ دلار رسید که بیش از ۴۹ درصد بالاتر از نرخ کنونی این نشان است.

پشتیبانی اندیکاتورهای تکنیکال و وضعیت بازار از روند صعودی

طبق گزارش BeInCrypto، خط بالای اندیکار آرون (Aroon) برای آپتوس در حال حاضر در لایه ۱۰۰ درصد قرار دارد که بیانگر قدرت بالای روند صعودی است. این شاخص که جهت و قدرت روند را اندازه‌گیری می‌کند، زمانی به ۱۰۰ درصد می‌رسد که یک دارایی به تازگی به بالاترین نرخ خود رسیده باشد. معامله‌گران این خوانش ۱۰۰ درصدی را به عنوان یک سیگنال قوی صعودی تفسیر می‌کنند، که نشان می‌دهد گاوها کنترل بازار را در دست دارند و در چنین شرایطی، احتمال ادامه روند صعودی در کوتاه‌مدت بالاست.

علاوه بر این، اندیکاتور پارابولیک سار (Parabolic SAR) نیز این دیدگاه صعودی را تأیید می‌کند. نقاط این شاخص که جهت روند و نقاط بالقوه معکوس شدن را نشان می‌دهند، در حال حاضر زیر نرخ آپتوس قرار دارند. این وضعیت نشان می‌دهد که آپتوس تحت فشار صعودی قرار دارد و روند بازار مثبت است. معامله‌گران معمولاً این طرح را به عنوان سیگنالی برای ورود به موقعیت‌های خرید (لانگ) و خروج از موقعیت‌های فروش تفسیر می‌کنند.

نرخ تأمین مالی مثبت آپتوس در ۰.۰۱۲ درصد، بیانگر همسویی بسیاری از معامله‌گران آتی با این استراتژی صعودی است. نرخ تأمین مالی مثبت به این معناست که بسیاری از معامله‌گران انتظار دارند نرخ به توسعه خود ادامه دهد، این امر تقاضا برای موقعیت‌های لانگ را بالا رفتن می‌دهد. در واقع، وضعیت کنونی نشان می‌دهد که معامله‌گران حاضرند هزینه بیشتری برای حفظ موقعیت‌های لانگ خود بپردازند، زیرا انتظار دارند سود حاصل از بالا رفتن نرخ، این هزینه‌ها را جبران کند.

چشم‌انداز آینده نرخ آپتوس

با توجه به فشار خرید پایدار، آپتوس در موقعیت مناسبی برای ادامه روند صعودی خود قرار دارد. اگر این رمز ارز بتواند از لایه مقاومت بحرانی بلندمدت خود عبور کند، مسیر برای یک افزایش دو رقمی نرخ هموار خواهد شد. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند در صورت ادامه این روند، آلت کوین آپتوس پتانسیل توسعه ۹۴ درصدی تا لایه ۱۹.۳۵ دلار را دارد و می‌تواند به سمت رکورد تاریخی خود حرکت کند.

با این حال، معامله‌گران باید مراقب احتمال ذخیره سود و اصلاح نرخ باشند. زیرا در صورت وقوع این سناریو و نزولی شدن روند، نرخ نشان APT امکان دارد تا لایه ۷.۵۴ دلار نزول یابد.

برای خواندن تحلیل‌های تکنیکال بیشتر از ارزهای دیجیتال مختلف بازار یا به اشتراک گذاشتن تحلیل‌های خود در رابطه با ارزهای دیجیتال مختلف با مخاطبان رمز ارز، می‌توانید از بخش Ideas وب‌سایت ارزدیجیتال بازدید کنید.