خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

۲۴ ساعت پرنوسان در بازار کریپتو؛ کدام نشان‌ها اوج گرفتند و کدام سقوط کردند؟


۲۴ ساعت پرنوسان در بازار کریپتو؛ کدام نشان‌ها اوج گرفتند و کدام سقوط کردند؟ | ایران ماین

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزهای دیجیتال روندی نزولی را تجربه کرده‌اند که دلواپسی سرمایه‌گذاران جهانی را برانگیخته است. در این مدت، نرخ بیت‌کوین (BTC) با اصلاح مواجه شده و به ۵۸ هزار دلار نزول یافته است.

سایر آلت‌کوین‌ها نیز تحت اثر این روند نزولی قرار گرفته‌اند و بین ۴ تا ۱۲ درصد افت کرده‌اند. نرخ بازار کریپتو با ۴.۱۰ درصد نزول به ۲.۰۵ تریلیون دلار و مقدار خرید و فروش نیز با بالا رفتن قابل‌توجه ۵۵.۸۶ درصدی به ۵۹.۵۸ میلیارد دلار رسیده است.

نرخ بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۳.۹ درصدی به ۵۸,۶۱۳ دلار رسیده و حداقل و حداکثر نرخ آن در این مدت به ترتیب ۵۸,۲۰۷.۳۶ و ۶۱,۷۷۸.۶۶ دلار بوده است.

میزان تسلط بیت‌کوین نیز با افت جزئی ۰.۰۲ درصدی به ۵۶.۲۹ درصد نزول یافته است. داده‌های پلتفرم سوسو ولیو (Soso Value) نشان می‌دهند که ETFهای اسپات بیت‌کوین در بازه زمانی ۵ تا ۹ آگوست، خروجی خالصی به میزان ۱۶۹ میلیون دلار داشته‌اند که با حرکت نزولی فعلی مطابقت دارد.

همچنین، نرخ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۹۳ درصد نزول یافته و در حال حاضر به ۲,۵۴۵.۰۵ دلار رسیده است. با وجود ورودی ۱۰۴.۷۶ میلیون دلاری به ETFهای اسپات اتریوم در هفته گذشته، کارایی نرخ این ارز همچنان دلواپسی سرمایه‌گذاران را برانگیخته است.

نرخ سولانا نیز با افت ۷.۴۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۴۴.۲۲ دلار نزول یافته است. در همین حال، نرخ ریپل طی روز گذشته با ۴.۳۰ درصد نزول به ۰.۵۶۴۲ دلار رسیده است.

بخش میم‌کوین‌ها نیز از این شرایط نزولی بی‌نصیب نمانده‌اند. در همین راستا، نرخ دوج‌کوین و شیبا اینو طی روز گذشته به ترتیب با ۷.۱۴ و ۶.۶۸ درصد افت، به ۰.۱۰۱۵ و ۰.۰۰۰۰۱۳۴۹ دلار نزول یافته است.

به طور مشابه، نرخ میم‌کوین‌هایی نظیر پپه، سگ کلاهدار و بانک نیز بین ۷ تا ۱۱ درصد سقوط کرده‌ است.

نرخ سویی (SUI) با ۳.۱۲ درصد بالا رفتن به ۰.۹۱۳۳ دلار،

نرخ لئو نشان (LEO) با ۰.۶۴ درصد بالا رفتن به ۵.۸۱ دلار،

و نرخ زی‌کش (ZEC) با ۰.۳۸ درصد بالا رفتن به ۴۱.۵۳ دلار رسیده است.

نرخ اتحادیه هوش مصنوعی فوق هوشمند (ASI) با ۱۱.۷۷ درصد نزول به ۰.۸۲۱۴ دلار،

نرخ مانترا (OM) با ۱۱.۰۱ درصد نزول به ۰.۹۵۸۶ دلار،

نرخ آکاش نتورک (AKT) با ۱۰.۵۷ درصد نزول به ۲.۶۱ دلار،

و نرخ سگ کلاهدار (WIF) با ۱۰.۰۳ درصد نزول به ۱.۶۶ دلار رسیده است.