خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

۳ سیگنال نزولی: احتمال سقوط نرخ تون‌کوین به زیر ۵ دلار!


۳ سیگنال نزولی: احتمال سقوط نرخ تون‌کوین به زیر ۵ دلار! | ایران ماین

رمز ارز تون‌کوین (TON) با چالش‌های فزاینده‌ای روبه‌رو شده که امکان دارد نرخ آن را به زیر ۵ دلار برساند.

از تاریخ ۲۸ سپتامبر تاکنون، نرخ این نشان که با پیام‌رسان تلگرام ارتباط دارد، به طور مداوم نزول یافته و افتی ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. به علاوه، بررسی‌های آن‌چین و تکنیکال نشان می‌دهد که احتمال ادامه روند نزولی و رسیدن به کف ماهانه بعید نیست.

داده‌های سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که در هفته گذشته، تعداد نشان‌های TON موجود در بازارهای معاملاتی بالا رفته و به ۱.۶ میلیون عدد رسیده است که افزایشی ۷ درصدی طی هفت روز اخیر به شمار می‌رود.

بالا رفتن نشان‌های موجود در بازارهای معاملاتی معمولاً نشانه‌ای نزولی است؛ زیرا بیشتر معامله‌گران نشان‌های خود را به منظور فروش از کیف‌پول‌های خصوصی به بازارهای معاملاتی منتقل می‌کنند.

از سوی دیگر، میزان نشان‌های TON که خارج از بازارهای معاملاتی نگهداری می‌شوند نیز نزول یافته و به ۹.۹۳ میلیون رسیده است که از استراتژی تثبیت سود سرمایه‌گذاران حکایت دارد.

علاوه بر این، جریان خالص نهنگ‌های TON نیز به شدت نزول یافته است. طبق داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، جریان خالص این دارندگان که بیش از ۰.۱ درصد از موجودی در جریان TON را در اختیار دارند، طی هفته گذشته ۱۴۳ درصد افت کرده است.

این موضوع نشان می‌دهد که نهنگ‌های TON در حال فروش دارایی‌های خود هستند و این مسئله می‌تواند باعث ایجاد عدم اطمینان و ترس در میان سرمایه‌گذاران کوچک‌تر شود.

با توجه به بالا رفتن موجودی در بازارهای معاملاتی و نزول فعالیت نهنگ‌ها، نرخ تون‌کوین امکان دارد به روند نزولی خود ادامه دهد و تا ۴.۴۲ دلار نزول یابد.

با این حال، در صورت بهبود احساسات بازار، احتمال غلبه نرخ بر مقاومت ۵.۹۰ دلار و افزایش تا ۶.۸۱ دلار وجود خواهد داشت.toncoin-price-may-fall-below