خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

۳ عامل کلیدی برای بالا رفتن نرخ تون‌کوین به ۱۰ دلار تا پایان ماه سپتامبر!


۳ عامل کلیدی برای بالا رفتن نرخ تون‌کوین به ۱۰ دلار تا پایان ماه سپتامبر! | ایران ماین

رمز ارز تون‌کوین (TON) اخیراً با رشدی ۲۸ درصدی از ۴.۴ دلار به ۵.۷ دلار بازگشته و سه دلیل وجود دارد که نشان می‌دهد ادامه این روند صعودی امکان دارد تا پایان سال میلادی، نرخ آن را به بالای ۱۰ دلار برساند.

اولین دلیل، اطلاعیه‌های جدید صرافی بایننس مبنی بر پشتیبانی از دو بازی تگرامی همستر کامبت و کتیزن در خدمت لانچ‌پول خود است. این بازی‌ها، با توجه به تعاملات قوی تلگرام با بلاکچین تون، می‌توانند به بالا رفتن تعداد کاربران این پلتفرم و توسعه استفاده و پذیرش تون‌کوین کمک کنند.

دومین دلیل، توسعه آدرس‌های فعال و جدید در پلتفرم تون‌کوین است. داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (Intotheblock) نشان می‌دهند که از اواخر ماه آگوست، تعداد آدرس‌های فعال این پلتفرم به ۲.۸۹ میلیون و آدرس‌های جدید آن به ۹۵۰۳۶۰ عدد بالا رفته است.

این اعداد بیانگر بالا رفتن تعامل کاربران و علاقه سرمایه‌گذاران به این پلتفرم است.

سومین دلیل، بازگشت نرخ تون‌کوین به منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه است. طی سه ماه گذشته، نرخ تون‌کوین از ۸.۲۲ دلار به ۴.۵ دلار نزول یافته بود، ولی این افت تقریبا ۵۰ درصدی، یک اصلاح سالم برای بازیابی روند صعودی به شمار می‌رود.

در حال حاضر، تون‌کوین به دنبال یافتن پشتیبانی در میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است و احتمالاً پس از پیدا کردن پشتیبانی در این لایه، با افزایشی ۸ درصدی، تا خط روند نزولی که از جولای ۲۰۲۴ برقرار است، افزایش خواهد کرد.reasons-why-toncoin-price-may-surpass-10-q4

اگر نرخ تون‌کوین بتواند بر این مقاومت غلبه کند، امکان دارد تا ۸.۲ و سپس، تا ۱۰ دلار افزایش کند. ولی در صورت ناکامی در شکستن این لایه، اصلاح نرخ ادامه خواهد یافت.