خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

۳ پیش‌بینی‌ داغ برای اکتبر ۲۰۲۴؛ کدام رمزارزها در مسیر توسعه قرار دارند؟


۳ پیش‌بینی‌ داغ برای اکتبر ۲۰۲۴؛ کدام رمزارزها در مسیر توسعه قرار دارند؟ | ایران ماین

معامله‌گران بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر به دلیل عدم وجود نشانه‌های صعودی تحت فشار بودند، ولی انتظار می‌رود که با آغاز ماه اکتبر، این وضعیت تغییر کند. به طور تاریخی، اکتبر به عنوان ماهی صعودی برای بازار کریپتو شناخته می‌شود و در این ماه، علاقه سرمایه‌گذاران به این دسته از دارایی‌ها بالا رفتن می‌یابد.

فناوری هوش مصنوعی مدت‌هاست که توجهات را به جلب کرده و نشان‌های مرتبط با این فناوری نیز در ماه جاری نتایج مثبتی ارائه داده‌اند. نرخ کل بازار این دارایی‌ها در ۳۰ روز گذشته با رشدی ۲۳ درصدی از ۲۷ میلیارد دلار به ۳۳ میلیارد دلار رسیده است. رایان لی، بررسی‌کننده ارشد بیت‌گت، خوش‌بینی خود را راجع به آینده این بخش ابراز و اشاره کرده که با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده، امکان دارد نشانه‌های اولیه از سیاست‌ها بر احساسات بازار اثر بگذارند.

پنج نشان برتر هوش مصنوعی همچنین در میان ۳۰ دارایی کریپتویی بزرگ قرار دارند و پیش‌بینی می‌شود که اگر روند صعودی آنها ادامه یابد، نرخ کل بازار نشان‌های هوش مصنوعی در ماه اکتبر به ۴۱ میلیارد دلار برسد.

نرخ بیت‌کوین در ماه سپتامبر ۷.۸ درصد بالا رفته و به ۶۳,۶۵۸ دلار رسیده است. اکنون، این رمز ارز دو مقاومت مهم ۶۵ هزار و ۷۰ هزار دلار را در پیش ‌رو دارد. با نزدیک شدن به پایان استراتژی «فروش در ماه می و خروج از بازار»، انتظار می‌رود که با ورود مجدد سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی، نرخ بیت‌کوین بتواند به لایه ۷۰ هزار دلار برسد.

در همین راستا، مت منا، یکی از کارشناسان بازار نیز گفته که با نزول عدم قطعیت‌های مرتبط با انتخابات، بازار به طور مثبت واکنش نشان خواهد داد و نرخ‌ها شروع به بالا رفتن خواهند کرد.biggest-crypto-predictions-for-october

رمز ارز سویی (SUI) در ماه سپتامبر بیش از ۱۱۳ درصد توسعه کرده و در حال حاضر با نرخ ۱.۷۰ دلار معامله می‌شود. اکنون خریداران در تلاش هستند تا این نرخ را به عنوان یک لایه پشتیبانی تثبیت کنند. در این میان، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم سویی نیز به آستانه ۱ میلیارد دلار رسیده و مت منا پیش‌بینی می‌کند که جذب کردن کاربران و توسعه‌دهندگان به این بلاکچین ادامه خواهد داشت.

البته، فروش و برداشت سود می‌تواند به رالی این رمزارز آسیب بزند و در صورت نزولی شدن نرخ به زیر ۱.۷۰ دلار، روند صعودی آن تحت اثر قرار خواهد گرفت.biggest-crypto-predictions-for-october

در نهایت، با توجه به پیش‌بینی‌های مطرح‌شده، به نظر می‌رسد که بازار رمزارزها در ماه اکتبر شاهد تغییرات مثبتی باشد که می‌تواند رفتار و احساسات سرمایه‌گذاران را به طرز قابل‌توجهی تغییر دهد.