خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

۹ دلیل برای توسعه بازار کریپتو از نگاه بررسی‌کننده برتر!


۹ دلیل برای توسعه بازار کریپتو از نگاه بررسی‌کننده برتر! | ایران ماین

نرخ بیت‌کوین پس از سقوط روز دوشنبه سیاه، با بالا رفتن ۱۲ درصدی به ۶۰,۷۲۰ دلار رسیده است. همزمان، کل نرخ بازار رمزارزها نیز ۱۲ درصد توسعه کرده و به ۲.۱۲ تریلیون دلار رسیده که این بالاترین بالا رفتن از ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ است.

اکنون با وجود افت اخیر بازار، بررسی‌کننده برتر ارزهای دیجیتال، لارک دیویس، ۹ دلیل برای خوش‌بینی نسبت به بازار ارائه کرده است.

دیویس معتقد است که دلواپسی‌ها در مورد رکود امکان دارد بیجا باشد. داده‌های اخیر اقتصادی بیانگر بهبود بازار کار در آمریکا، نزول ورشکستگی‌ها و بالا رفتن ترافیک ریلی است که همگی نشانه‌های اقتصاد سالم‌تری هستند.

به گفته دیویس نزول نرخ بهره می‌تواند نقدینگی بازار را بالا رفتن دهد و بر دارایی‌های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال اثر بگذارد.

نوسانات اخیر در بازار ژاپن به دلیل استراتژی کری ترید (carry trade) نزول یافته است. تصمیم بانک ژاپن برای عدم بالا رفتن نرخ بهره به نزول نوسانات بازار و ثبات مالی جهانی کمک کرده است.

نزول خطر اختلالات در عرضه جهانی نفت و تورم به دلیل ثبات نسبی خاورمیانه از دیگر عواملی است که به بازار کمک کرده است.

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) رمز ارز بیت کوین به سرعت توسعه کرده‌اند و خریدهای روزانه آنها از میزان ایجاد بیت‌کوین‌های جدید پیشی گرفته است.

این پرداخت‌ها، نقدینگی قابل توجهی را به بازار اضافه خواهد کرد که می‌تواند احساسات بازار را ارتقا کند و نرخ‌ها را بالا رفتن دهد.

این شاخص نشان می‌دهد که بازار هنوز به اوج خود نرسیده و احتمال بالا رفتن نرخ بیت‌کوین وجود دارد.

نقدینگی جهانی به دلیل بالا رفتن عرضه پول و اقدامات بانک‌های مرکزی در حال بالا رفتن است.

انتخابات آتی ریاست جمهوی آمریکا امکان دارد منجر به اتخاذ سیاست‌های حامی کریپتو و تثبیت بازار شود. ترامپ در کنفرانس اخیر بیت‌کوین اظهار داشت که در صورت انتخاب شدن، قصد دارد یک انقلاب ارزهای دیجیتال در آمریکا ایجاد کند.