خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

معرفی دستگاه ماینر مدل BitmainAntminer S19J pro+ 120Th


به طور کلی، ارز دیجیتال به هر نوع ارزی اشاره دارد که بر اساس فناوری دیجیتال و بلاکچین ایجاد شده است. ارزهای دیجیتال با استفاده از رمزنگاری و امنیت، شفافیت بیشتری را نسبت به ارزهای سنتی فراهم می کنند. برخی از ارزهای دیجیتال معروف شامل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ریپل است.
یکی از مزایای ارزهای دیجیتال این است که تراکنش های آنها سریع، ارزان و بدون واسطه هستند همچنین، با توجه به کاهش هزینه های انتقال و نگهداری، ارزهای دیجیتال می توانند امکان دسترسی به خدمات مالی را برای افرادی که در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند، فراهم کنند.

شرکت بیت مین (Antminer)

شرکت بیت مین توسط دو فرد چینی بنام های جیهان و (Jihan Wu) و میکری ژان (Micree Zhsn) در سال 2013 تاسیس و راه اندازی شده است، یکی از نکته های حائزاهمیت این است که در آن سال بیت کوین قیمت بسیار مطلوبی داشته و شرکت های جدیدی به شروع فعالیت در زمینه ماینینگ پرداخته بودند. 
در اواخر سال 2013 بیت کوین به شدت کاهش پیدا کرد و موجب ورشکست شدن برخی از شرکت های فعال در زمینه ماینینگ شد ولی شرکت بیت مین به علت طراحی متفاوت ASIC به سرعت معروف گردید و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد و عملکردی موفق دارد.
در ادامه قصد داریم شما را با یکی از دستگاه های تولید شده در این شرکت آشنا کنیم:

معرفی دستگاه ماینر مدل Bitmain Antminer S19J pro+ 120Th

دستگاه ماینر s19j pro یکی از دستگاه های تولیدی شرکت Bitmain میباشد که  محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان دارد و از کارآمدترین تجهیزات ماینینگ برخوردار است.
دستگاه ماینر s19j pro با ابعاد 412*197*209 و وزن 13.2کیلوگرم و توان پردازش 120تراهش بر ثانیه در سال 2021 در بازار ارائه گردید و برای استخراج ارزاهای دیجیتال از الگوریتم SHA-256 پشتیبانی میکند. 
وصل شدن این دستگاه به اینترنت جهانی از طریق رابط Ethernet صورت میگیرد و قابلیت کارکرد صحیح در محیط هایی که دمای آنها 45-5 درجه سانتیگراد و رطوبت مطلوب بین 95-5 درصد را دارد.
این دستگاه دارای منبغ تغذیه با توان 3250 است که از برق 220 ولت برق شهری تغذیه و انرژی لازم را برای این دستگاه به دست میآورد.
برای جلوگیری از بالا رفتن دمای دستگاه از چهار فن خنک کننده در ساخت دستگاه به کار گرفته شده است که میزان سطح تولید صدا این مدل از دستگاه ماینر برابر با 75 دسی بل می باشد. 

 ارزهای دیجیتالی که این ماینر استخراج میکند

بیت کوین  (BTC) Bitcoin

بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash

آکوین  (ACOIN) Acoin

پیرکوین  (PPC) PeerCoin

ژول کوین  (XJO) Joulecoin

کیور کوین (CURE) Curecoin 

ایمارک  (DEM) eMark

آنبریکبل  (UNB) Unbreakable

کرون  (CRW) Crown

ترا کوین  (TRC) Terracoin
 


0 رای
امتیاز از خریداران