خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

شبکه بیت کوین برای انجام تراکنش شلوغ است؟ شتاب دهنده تراکنش بیتکوین ViaBTC را امتحان کنید!


آیا تا به حال با این وضعیت مواجه شده اید: فوری به انجام یک تراکنش بیت کوین نیاز داشته باشید، اما متوجه شوید که این تراکنش برای مدت طولانی معلق مانده است؟ این وضعیت نه تنها آزاردهنده است، بلکه می تواند بر برنامه معاملاتی اصلی و نقدینگی شما نیز تأثیر بگذارد. در واقع، این اتفاق به دلیل خرابی شبکه بیت کوین یا خرابی سرور نیست، بلکه به این دلیل است که شبکه فعلی بیت کوین بیش از حد فعال است. تراکنش‌های جدید دائماً وارد می‌شوند و باعث می‌شود کارمزد معمولی ماینر که تعیین می‌کنید دیگر برای ماینرها جذاب نباشد. ماینرها ترجیح می‌دهند تراکنش‌هایی را که کارمزد بالاتری ارائه می‌دهند اولویت‌بندی کنند و آن‌ها را در بلوک‌های جدید بگنجانند.

در حالی که وجوه هنوز به آدرس مورد نظر نرسیده است، تراکنش آغاز شده شما از بین نرفته است - فقط به طور موقت در Mempool باقی مانده است. اگر شبکه بیت کوین شلوغ بماند، تایید تراکنش ممکن است یک روز یا بیشتر طول بکشد. در شرایط بد، این تراکنش ممکن است از Mempool پاک شود که معادل انجام نشدن تراکنش است و وجوه به کیف پول شما بازگردانده می شود.

در حال حاضر، مشکل تراکم شبکه بیت کوین جدی است. بر اساس داده های ممپول، بیش از 280000 تراکنش بیت کوین وجود دارد که تایید نشده اند و کمترین کارمزد ماینر به 24.2 sat/vB می رسد. این همچنین حداقل استاندارد کارمزد ماینر است که توسط نودهای مختلف در حال حاضر تعیین شده است. هر تراکنش با کارمزد کمتر از 24.2 sat/vB از Mempool پاک می‌شود تا اطمینان حاصل شود که اندازه آن به تدریج به آستانه از پیش تعیین شده (300 مگابایت) باز می گردد.

نکته: ساتوشی حداقل واحد بیت کوین است و 1 بیت کوین = 100 میلیون ساتوشی.

 

داده‌های فعلی تا 22 ژانویه و از mempool.space هستند

 

تراکم تراکنش‌های بیت کوین معمولاً با بازارهای صعودی در بخش ارزهای دیجیتال همزمان است. با این حال، ایجاد گسترده NFT ها از طریق پروتکل BRC-20، تراکم را در شبکه بیت کوین دائمی کرده است، و نه فقط در بازارهای صعودی. با توجه به این موضوع، چگونه می توانیم تایید تراکنش های بیت کوین را تسریع کنیم تا از تکمیل آنها به صورت کارآمد اطمینان حاصل کنیم؟

شتاب دهنده تراکنش  BTC یک راه حل فوق العاده راحت و موثر ارائه می دهد.

شتاب دهنده تراکنش بیت کوین چیست؟

شتاب دهنده تراکنش بیت کوین سرویسی است که به سرعت بخشیدن به روند تایید تراکنش های بیت کوین کمک می کند. می‌تواند تراکنش‌های کاربر را که در  Mempool گیر کرده‌اند، اولویت‌بندی کند تا در صف بلوک بعدی قرار گیرند و در نتیجه احتمال تأیید سریع‌‌تر افزایش یابد.

هنگامی که شتاب دهنده های تراکنش بیت کوین را در گوگل جستجو می کنید، متوجه می شوید که این سرویس تقریباً به طور کامل توسط استخرهای ماینینگ ارائه می شود. این به این دلیل است که استخرهای ماینینگ هشریت را از ماینرها در سراسر جهان جمع آوری کرده اند و به یک "مجموعه هشریت" تبدیل شده اند و اکنون اکثریت کار در استخراج بلوک های جدید را بر عهده دارند. با داشتن حق ثبت تراکنش ها در یک بلوک، استخرهای ماینینگ با داشتن اکثر این حق می توانند اطمینان حاصل کنند که تراکنش های گیر کرده در ممپول برای قرار گرفتن در صف تراکنش های بلوک بعدی اولویت بندی می شوند و بنابراین تأیید تراکنش ها تسریع می شود.

 

 

چگونه یک شتاب دهنده تراکنش بیت کوین انتخاب کنیم؟

استخرهای استخراج بیت کوین پیشرو مانند ANTPOOL، F2Pool و Binance Pool شتاب دهنده های تراکنش BTC را برای رفع مشکلات تراکم شبکه بیت کوین، البته آن هم با پرداخت هزینه خدمات، معرفی کرده اند. ViaBTC، یک استخر ماینینگ بیت کوین سطح بالا با بیش از 66 EH/s هشریت جهانی و چهارمین در رتبه بندی جهانی، با ارائه خدمات نه فقط پولی، بلکه 20 فرصت تسریع تراکنش رایگان در هر ساعت برجسته است و به کاربران انعطاف پذیری بیشتری در شتابدهی تراکنش می‌دهد.

قابل درک است که شتاب دهنده تراکنش بیتکوین ViaBTC در سال 2018 راه اندازی شد و یکی از اولین استخرهای ماینینگ بود که این سرویس را معرفی کرد. طبق داده‌های وب‌سایت رسمی آن‌ها، سرویس شتاب‌دهنده تراکنش بیت‌کوین ViaBTC با موفقیت به سرعت بخشیدن به 730000 تراکنش کمک کرده است.

 

 

اگر در یک زمان دقیق مانند ساعت 12 به شتابدهی تراکنش بیت کوین نیاز دارید، شاید سعی کنید یکی از اسلات های شتابدهی رایگان ارائه شده توسط ViaBTC را بگیرید.

اقدامات احتیاطی برای استفاده از شتاب دهنده تراکنش بیت کوین

۱- شما باید شناسه تراکنش (TXID) را که می‌خواهید تسریع کنید، ارائه کنید، که یک فیلد اجباری برای شتاب‌دهنده‌های تراکنش BTC است. شناسه تراکنش یک شناسه منحصر به فرد برای هر تراکنش در بلاک چین است که اطلاعاتی از جمله آدرس فرستنده، آدرس گیرنده، مبلغ ارسال شده و زمان را ثبت می کند.

۲- شتاب‌دهنده‌های تراکنش بیت‌کوین می‌توانند زمان تأیید را کاهش دهند و اغلب تراکنش شما را در چند بلوک بعدی تأیید می‌کنند. با این حال، تأیید فوری مطمئن نیست زیرا تولید بلاک شبکه بیت‌کوین به شانس بستگی دارد و منجر به زمان‌های شتابدهی متغیر می‌شود – گاهی سریع‌تر، گاهی اوقات کمی کندتر.

۳- از آنجایی که بسیاری از شتاب‌دهنده‌های تراکنش بیت‌کوین برای خدمات پولی خود بازپرداخت ندارند، انتخاب شتاب‌دهنده تراکنش رایگان ViaBTC به عنوان اولین قدم می‌تواند تصمیم عاقلانه‌ای باشد.
۴- زمان استفاده از سرویس شتاب تراکنش رایگان ViaBTC، حجم یک تراکنش باید ≤0.5 KB باشد و نرخ کارمزد تراکنش باید ≥ 0.0001 BTC/KB باشد. (برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید).