خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

معرفی دستگاه ماینر مدل Bitmain Antminer Z11 135Ksol


ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، ریپل و غیره، به‌عنوان ارزهای دیجیتال و بدون واسطه، در سال‌های اخیر به شدت  مردم جهان به آن علاقه‌مند شده‌اند. هر چند که این ارزها هنوز در بسیاری از کشورها تنها به‌عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما استفاده از آنها در صورت پذیرش رسمی و جامعه‌ای، می‌تواند به اقتصاد کشورها کمک کند. یکی از مزایای استفاده از ارزهای دیجیتال برای اقتصاد کشورها، کاهش هزینه‌های مربوط به تراکنش‌های بین المللی است. با توجه به اینکه تراکنش‌های بین المللی با استفاده از ارزهای دیجیتال تنها نیاز به یک شبکه اینترنتی دارند و هیچ واسطه‌ای در آن وجود ندارد، هزینه‌های مربوط به تراکنش‌های بین المللی کاهش می‌یابد.
در این رابطه برای استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به دستگاه های مخصوص می باشد، که توسط شرکت های بزرگ متخصص در این زمینه طراحی و تولید میشوند، کمپانی های همچون، واتس ماینر، آوالون ماینر، اینوسیلیکون و خیلی از برند های معروف دیگر که در زمینه ماینینگ فعالیت داشته و دارند. در این مقاله به معرفی یکی از دستگاه های  تولید شده توسط شرکت بیت مین انت ماینر (Bitmain Antminer) می پردازیم.

معرفی شرکت بیت مین (Bitmain) 

شرکت بیت مین توسط دو فرد چینی بنام های جیهان و (Jihan Wu) و میکری ژان (Micree Zhsn) در سال 2013 تاسیس و راه اندازی شده است، یکی از نکته های حائز اهمیت این است که در آن سال بیت کوین قیمت بسیار مطلوبی داشته و شرکت های جدیدی به شروع فعالیت در زمینه ماینینگ پرداخته بودند. 
در اواخر سال 2013 بیت کوین به شدت کاهش پیدا کرد و موجب ورشکست شدن برخی از شرکت های فعال در زمینه ماینینگ شد ولی شرکت بیت مین به علت طراحی متفاوت ASIC به سرعت معروف گردید و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد و عملکردی موفق دارد.

 

ماینر مدل Z11  در سال 2019 با ابعاد 305*245*135 و وزن 5400g طراحی، تولید و در اختیار مشتریان قرار گرفت، توان پردازشی این دستگاه برابر با 135Ksol و میزان تولید صدای آن 70 دسی بل است، ماینر Z11 برای خنک سازی حاوی دو عدد فن می باشد که علاوه بر خنک سازی موجب طولانی تر شدن عمر دستگاه هم نیز میشود، دستگاه ماینرZ11 در دمای 5 تا 45 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت مطلوب 5 تا 95 درصد به راحتی میتواند به عملیات خود ادامه دهد و از طریق کابل Ethernet به شبکه متصل میشود، میزان توان مصرفی دستگاه 1418W با ولتاژ وردی 12 ولت میباشد. این ماینر با استفاده از الگوریتم Equihash میتواند ارز های زیر را استخاج نماید:
زی کش (ZEC)
هاش (HUSH)
زن کش (ZEN)
زی کلاسیک (ZCl)
کامرسیوم (CMM)

سایر مشخصات ماینر Bitmain Antminer Z11 135Ksol

Z11 135Ksol

ویژگی ها

Bitmain Antminer

سازنده  دستگاه

Bitmain Antminer Z11 135Ksol

مدل ماینر

2019

سال معرفی

305*245*135

ابعاد

5400g

وزن

 db 70

تولید صدا

2

خنک کنندگی

1418W

پاور

12V

ولتاژ

Ethernet

نحوه اتصال

95% – 5%

رطوبت مطلوب

135Ksol

قدرت پردازش

SHA-256

الگوریتم

شما مشتریان عزیز میتوانید با بازدید از سایت ایران ماین دستگاه مورد نظرتان را تهیه و از طریق آن کسب درآمد کنید.