خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

شیبا اینو سقوط بسیار عمیقی را تجربه کرد!


shiba ino

در طول سه هفته گذشته قیمت ارز شیبا اینو با سقوط 50 درصدی که تجربه کرد از نقطه اوج تاریخی خود فاصله گرفت. عده ای از کارشناسان حوزه ارز دیجیتال بر این باورند که نقطه اوج قیمت شیبا اینو به پایان رسیده است. اما نموداری از روند یک روزه این ارز منتشر شده است، نشان می دهد که روند صعودی را در پیش دارد.

گزارشی که کوین تلگراف که در زمینه ارزهای دیجیتال فعال است، منتشر کرده است، قیمت شیبا اینو در روز گذشته و در پایین ترین نقطه قیمتی خود تا 0.00004251 دلار سقوط کرد و پیش از این، قیمت حدود 55 درصد با نقطه اوج تاریخی فاصله داشت. اما به دلیل وجود تعداد کم حجم معاملات بازار شیبو اینو، باعث شده است که معامله گران اندکی از این ارز حمایت کنند. اما اکنون قیمت تا حدودی نسبت به روز گذشته  بازیابی شده است،

به گفته یکی از تحلیل  گران حوزه ارزهای دیجیتال که در توییتر فعالیت دارد، طبق نموداری که منتشر کرده است، اصلاح مداوم شیا اینو از مهم ترین علائم اتمام روند صعودی است، و به همین خاطر انتظار دارد در ادامه روند فروش بیشتر شود.

chart

گفته می شود ریزش 50 درصدی در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق بسیار معمولی است، برای نمونه بیت کوین در سال جاری تنها در سه روز در اوج قیمتی 65.000 دلار بود پس از آن به زیر 30.000 دلار سقوط کرد و ادامه توانست به اوج قیمتی تاریخی خود یعنی 69.000 دلار برسد. بسیاری از افراد مشهور دنیا بر این باورند که افزایش صعودی قیمت شیبا اینو به پشوانه حمایت قوی جامعه از این ارز دیجیتال نبوده است اما گوخشتین مدیا یکی از تحلیل گران مهم حوزه ارزهای دیجیتال است به شدت با این نظریه مخالف هست.

این الگو شامل یک کانال نزولی است که دارای دو خط روند موازی است. در الگوی پرچم صعودی، قیمت سقف کانال معمولاً کاهش می‌یابد و سپس تا سقف کندل‌های صعودی قبلی افزایش می‌یابد. به این کندل‌های صعودی پیوسته "میله پرچم" نیز گفته می شود.

price chart

طبق گفته ی گوخشتین مدیا اگر شیبا اینو خط روند الگویی پرچم را بشکند و از آن عبور کند ، باعث می شود حجم معاملات افزایش پیدا کند و به اوج قیمت تاریخی خود یعنی 0.00010000 دلار برسد.