خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

ViaBTC: نگاهی به عملکرد واقعی Goldshell KA BOX


در طول دو سال گذشته، KAS به دلیل شاخص بودن و برجستگی رو به رشد خود، به عنوان یکی از پروژه های برجسته در عرصه‌ی اثبات کار (PoW) ظاهر شده است. با معرفی ماشین‌های استخراج جدید، انتظار برای مدل‌های با راندمان بالا افزایش یافته است. گلدشل، تولیدکننده معروف تجهیزات ماینینگ، اخیراً از جدیدترین دستگاه ماینینگ خانگی سری Kaspa خود - Goldshell KA BOX - رونمایی کرد که پس از عرضه به سرعت در بین استخراج کنندگان مورد توجه قرار گرفت.

 

عملکرد GoldShell

 

برای تضمین داشتن تجربه ماینینگ بهینه برای ماینرها، استخر ماینینگ ViaBTC فرآیند یکپارچه سازی و آزمایش فنی جامع را برای دستگاه استخراج Goldshell KA BOX از همان زمان راه اندازی‌اش آغاز کرد. در طول این فرآیند، ViaBTC تجزیه و تحلیل عمیقی از قابلیت‌های این دستگاه انجام داد و داده‌های باارزش عملکرد در دنیای واقعی را گردآوری کرد.

معیارهای طراحی دستگاه استخراج Goldshell KA BOX بر ارائه آسایش و راحتی بی نظیری برای ماینرها تمرکز دارد. برای استفاده فوری درست پس از خارج شدن از جعبه، طراحی و مهندسی شده است، مراحل کانفیگ کردن پیچیده را دور می زند، و بنابراین شروع به استخراج را به طور قابل توجهی آسان می کند. ابعاد دستگاه به دقت طراحی شده است و 150*198*96 میلیمتر است که از نظر عرض و ارتفاع فقط اندکی بزرگتر از iPhone 15 Pro MAX است. این طراحی فکر شده تضمین می‌کند که فضا به طور موثر حفظ شود. جمع و جور بودن و قابل حمل بودن آن، KA BOX را به گزینه ای استثنایی برای ماینینگ خانگی تبدیل می کند.

گلدشل با وسواس و دقت به نیازهای خاص کاربران خانگی در مورد سازگاری با میزان مصرف برق پرداخته است. KA BOX بدون زحمت از پریزهای برق استاندارد 16A تغذیه می‌شود و نیاز به تهیه پریزهای برق اضافی و اختصاصی برای فعالیت های ماینینگ را از بین می‌برد. این طراحی متفکرانه به طور قابل ملاحظه ای تجربه کاربری را ساده می کند و استخراج با استفاده از آن را برای هر کسی که به ماینینگ علاقه‌مند است آسان می کند.

 

ما با اتصال دستگاه ماینینگ KA BOX به استخر استخراج ViaBTC، به سرعت عملکرد فوری و دقیق آن را ثبت کردیم. KA BOX که تنها با مصرف انرژی 400 وات کار می‌کند، قابلیت فوق‌العاده خود را نشان داد: دستیابی به میانگین هشریت 1.25T در عرض 10 دقیقه و میانگین 1.27T در یک ساعت. این معیارها بر عملکرد قوی KA BOX تاکید می کند و بهره وری انرژی استثنایی آن را در هر واحد هشریت نشان می دهد و به نرخ بازده بسیار بالا 320W/T دست می یابد که از عملکرد چندین ماینر با توان هشریت بالا فراتر می رود.

 

علاوه بر این، در آزمایش‌های عملی، KA BOX در سطح نویز کمتر از 55 دسی‌بل کار می‌کرد که جنبه‌ای از اهمیت حیاتی برای ماینرهای خانگی است. عملکرد کم سر و صدای آن به دستگاه اجازه می دهد بدون ایجاد اختلال در زندگی افراد خانه کار کند و ماینینگ را برای عموم مردم در دسترس و خوشایندتر می کند. این نتایج به طور قطعی نشان می دهد که KA BOX دارای عملکرد عالی است و از نظر بهره وری انرژی و راحتی برای کاربر خود را در جایگاه پیشتاز صنعت قرار می‌دهد.

یک KA BOX در استخر استخراج ViaBTC می تواند خروجی روزانه 61.65 KAS را بر اساس داده های دنیای واقعی تولید کند. با استفاده از قیمت بازار KAS در 30 مارس، درآمد روزانه تقریباً 8.35 دلار است. با قیمت برق 0.05 دلار در ساعت، هزینه برق روزانه KA BOX فقط 0.48 دلار است. در نتیجه، سود خالص روزانه به ازای هر KA BOX حدود 7.87 دلار است که هزینه های برق تنها 5.7 درصد از درآمد را تشکیل می دهد. چنین سودآوری برای ماینرهای خانگی بسیار جذاب است و شرایط مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهد که از برخی از ماشین‌های استخراج قدرتمند KAS پیشی می‌گیرد.

به طور خلاصه، Goldshell KA BOX خود را از طریق عملکرد برتر و مصرف انرژی کم متمایز می کند، و به استخراج کنندگان خانگی یک انتخاب فوق العاده جذاب از نظر کارایی و پتانسیل سوددهی ارائه می دهد. برخلاف بخش اصلی بازار استخراج KAS که تحت تسلط ماینر‌های بزرگ‌تر و پرقدرت است، KA BOX جمع‌وجور در واقع فرصتی برای دستیابی به حاشیه سود بالاتر و کارایی اقتصادی بیشتر به استخراج‌کنندگان خانگی می‌دهد و به‌طور قابل‌توجهی مزیت رقابتی خود را در عرصه استخراج KAS تقویت می‌کند.

ViaBTC، با همکاری Goldshell، یک رویداد با اهدای جوایز برگزار می‌کند و جوایزی را که اصلا نباید از دست بدهید برای استخراج‌کنندگان KAS ارائه می‌کند! این رویداد به یک استخراج‌کننده‌ی خوش شانس KAS یک دستگاه استخراج KA BOX و یک کوپن تخفیف کارمزد 50٪ از ViaBTC با اعتبار 30 روز هدیه می دهد. علاوه بر این، ۹ ماینر می توانند برنده کوپن های تخفیف خرید KA BOX و تخفیف در هزینه های استخراج ViaBTC شوند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قوانین رویداد، لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید: https://support.viabtc.com/hc/en-us/articles/9384410587535-Mine-KAS-Win-Double-Rewards-KA-BOX-Coupons

اگر به دستگاه ماینینگ KA BOX علاقه دارید، این فرصتی است که نباید از دست بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Goldshell KA BOX، به آدرس زیر مراجعه کنید: https://www.goldshell.com/goldshell-ka-box/

سلب مسئولیت: محتوای این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی تهیه شده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی، مالی یا حرفه ای تلقی شود.