خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ارتش شیبا آماده باشید؛ متاورس شیبا به زودی رونمایی می‌شود!


ارتش شیبا آماده باشید؛ متاورس شیبا به زودی رونمایی می‌شود! | ایران ماین

آخرین به‌روزرسانی تیم شیبا اینو (SHIB) راجع به پروژه متاورس شیبا (Shib The Metaverse) توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا، اعلام کرده که زمان عرضه این پروژه متاورسی نزدیک است. این خبر باعث بالا رفتن خوش‌بینی سرمایه‌گذاران این رمز ارز شده است.

لوسی در تاریخ ۲۹ سپتامبر جزییات مهمی را در مورد این متاورس منتشر کرد و گفت که این دنیای مجازی قرار است به مرکز اصلی گردهمایی جامعه شیبا تبدیل شود؛ جایی که کاربران می‌توانند ایده‌های خود را مطرح کرده و با یکدیگر همکاری کنند.

در این متاورس، کاربران می‌توانند راجع به ایده‌های جدید صحبت کنند، به پیشنهادات مهم رأی بدهند و برای آینده نظام زیستی شیبا استراتژی‌سازی کنند. انتظار می‌رود که این حرکت، باعث بالا رفتن فعالیت‌‌ها در نظام زیستی شیبا شود و جذابیت آن را برای کاربران بالا رفتن دهد.

علاوه بر این، توسعه‌های دیگری نیز توسط لوسی اعلام شد که از جمله آن‌ها می‌توان به فراهم شدن امکان پرداخت‌های فیات در پلتفرم لایه ۲ شیباریوم اشاره کرد که تحولی بزرگ برای این نظام زیستی به شمار می‌رود.

همچنین، لوسی به بررسی استاندارد zkKYC توسط تیم توسعه‌دهنده شیبا اشاره کرد که روشی برای تأیید هویت کاربران بدون افشای اطلاعات شخصی آن‌هاست.

با وجود این توسعه‌ها، نرخ شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته با افتی ۶ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۸۳ دلار رسیده است، ولی همچنان در بازه هفتگی، رشدی ۲۷.۸ درصدی را تجربه می‌کند.

در این میان، داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نیز از افت ۸ درصدی شاخص سود باز قراردادهای آتی شیبا و نزول ۴۱ درصدی مقدار خرید و فروش مشتقات آن حکایت دارند که نشانه‌ای از نزول علاقه سرمایه‌گذاران به دلیل افت اخیر نرخ است.

با این حال، توسعه‌های اخیر و کارایی این رمز ارز در تایم‌فریم‌های بزرگ‌تر، احساسات متفاوت و مثبتی را در بازار به وجود آورده است.