خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بازگشت قدرتمند پاپ‌کت به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر! زمان خرید POPCAT فرا رسیده؟


بازگشت قدرتمند پاپ‌کت به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر! زمان خرید POPCAT فرا رسیده؟ | ایران ماین

در ماه‌های اخیر، شور و هیجان پیرامون میم‌کوین‌های سولانا که از ابتدای سال به شدت مورد توجه قرار گرفته بودند، نزول یافته است.

با این حال، بازگشت پاپ‌کت (POPCAT) به جمع ۱۰۰ رمز ارز برتر از نظر نرخ بازار، می‌تواند بار دیگر رونق این میم‌کوین‌ها را به همراه داشته باشد.

نرخ پاپ‌کت در اوایل روز چهارشنبه به ۰.۶۰ دلار افزایش کرد، ولی از آن زمان تاکنون به ۰.۵۲ دلار عقب‌نشینی کرده است. در ادامه، به بررسی مسیر آینده این رمز ارز می‌پردازیم.

در ماه جولای، نرخ پاپ‌کت به ۰.۹۹ دلار رسید که نرخ بازار آن را به مرز یک میلیارد دلار نزدیک کرد. بالا رفتن ۱۰ درصدی اخیر نیز باعث توسعه نرخ بازار پاپ‌کت تا ۵۸۵ میلیون دلار شده است.

با وجود نزول این شاخص از مرز یک میلیارد دلار، حضور دوباره پاپ‌کت در میان ۱۰۰ رمز ارز برتر می‌تواند دوباره توجه‌ها را به سوی میم‌کوین‌های سولانا جلب کند.

در این میان، وضعیت شاخص سود باز خرید و فروش پاپ‌کت چندان امیدوارکننده نیست. این شاخص که پیش‌تر به بیش از ۳۰ میلیون دلار رسیده بود، اکنون به ۲۷.۸۰ میلیون دلار نزول یافته است.

از لحاظ تاریخی، بالا رفتن شاخص سود باز نقشی حیاتی در بالا رفتن نرخ پاپ‌کت داشته، لذا ادامه نزول آن می‌تواند چشم‌انداز افزایش احتمالی نرخ را به‌طور قابل‌توجهی مبهم کند.

در چارت روزانه، شاخص توقف و بازگشت سهموی یا پارابولیک سار (Parabolic SAR) نشان می‌دهد که نرخ کنونی، موقعیتی ایده‌آل برای ورود به بازار است.

زمانی که خطوط نقطه‌چین این شاخص بالاتر از نرخ قرار می‌گیرند، فرصتی برای فروش بالقوه را نشان می‌دهند. برعکس، زمانی که خطوط زیر نرخ قرار دارند، بیانگر فرصت خرید است که در حال حاضر برای POPCAT این موقعیت وجود دارد.popcat-is-back-to-top-100

با این حال، برای تایید چشم‌انداز صعودی، شاخص قدرت نسبی (RSI) باید از خط خنثی (۵۰) عبور کند. در زمان نگارش این خبر، اندیکاتور RSI اندکی پایین‌تر از این لایه قرار دارد.

چنانچه این اندیکاتور از خط مذکور عبور کند، احتمال بالا رفتن نرخ پاپ‌کت تا ۰.۷۰ دلار وجود خواهد داشت.

از طرف دیگر، اگر نرخ به دلیل ادامه نزول شاخص سود باز، برای افزایش با مشکل مواجه شود، احتمالاً تا ۰.۵۱ دلار یا حتی تا ۰.۴۰ دلار نزول خواهد یافت.