خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟


از همستر کامبت تا کتیزن؛ ایردراپ‌های بزرگ تلگرام کی انجام می‌شوند؟ | ایران ماین

بازی‌های محبوب تلگرامی آماده عرضه نشان‌های خود به میلیون‌ها مخاطب هستند. در این گزارش، سعی شده تا هر آنچه شما کاربران باید در رابطه با زمان انجام ایردراپ بازی‌های تلگرامی بدانند را برای شما بگوییم. به گزارش دی‌کریپت (Decrypt) امسال شاهد محبوبیت چشمگیر بازی‌های مبتنی بر تلگرام بودیم که با وعده توسعه درون بازی و دریافت سهمی از نشان‌های آینده، توجه بسیاری را به خود جلب کردند. برای بعضی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین این بازی‌ها، زمان ایردراپ و عرضه نشان فرا رسیده و تاریخ‌ها مشخص شده و بازیکنان نیز مشتاقانه منتظر دریافت سهم خود هستند.

از بازی کلیکی فوق‌العاده محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) که به ساخت صرافی رمز ارز می‌پردازد تا بازی مبارزه‌ای راکی ربیت (Rocky Rabbit) و دیگر بازی‌های مشابه، این مینی اپ‌های تلگرامی ترندی جنون‌آمیز در حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده‌اند. اکنون زمان آن رسیده که نشان‌های این پروژه‌ها موج جدیدی را در حوزه و بازار آغاز کنند.

آیا این بازی‌ها پس از عرضه نشان‌هایشان همچنان محبوب خواهند ماند؟ بعضی از آنها امکان دارد مانند نات کوین (Notcoin) پس از انجام ایردراپ نرخ خود را بیش از حد انتظار نشان دهند، در حالی که بعضی دیگر امکان دارد به فراموشی سپرده شوند. ولی در حال حاضر، مواردی که در گزارش ما آمده پرهیاهوترین ایردراپ نشان بازی‌های تلگرامی هستند که در افق پیش رو قرار دارند. در ادامه، این بازی‌ها را به ترتیب تاریخ عرضه بررسی می‌کنیم.

راکی ربیت (Rocky Rabbit)

تاریخ ایردراپ راکی ربیت

تاریخ ایردراپ: ۲۳ سپتامبر (۲ مهر)

راکی ربیت بیش از ۲۵ میلیون بازیکن را جذب کردن کردن کرده که با کلیک بر صفحه نمایش، سکه جمع می‌کنند تا بتوانند مبارز پشمالوی خود را آموزش دهند. این بازی هنوز جزئیات نحوه تخصیص نشان به بازیکنان بر اساس گیم‌پلی آنها را مشخص نکرده است، اگرچه منوی «ایردراپ» در بازی اشاره می‌کند که بازیکنان می‌توانند «با مبارزه در نبرد کسب درآمد کنند»، ولی این ویژگی هنوز فعال نگردیده.

با این حال مشخص است که ایردراپ این نشان به سرعت در حال نزدیک شدن است: در ۲۳ سپتامبر، این پروژه نشان ربیت کوین (RabBitcoin) با نماد معاملاتی RBTC را در زنجیره بلوکی تون نتورک (TON Network) عرضه خواهد کرد. توییتی از این پروژه اشاره کرده که این نشان «در صرافی‌های بزرگ لیست خواهد شد» و امروز نیز در کانال تلگرامی آنها اعلام شد که نشان راکی ربیت در روز ۲۳ سپتامبر در صرافی‌های مکس‌سی (MEXC) و بینگ‌اکس (BingX) لیست خواهند شد. بنابراین، احتمالاً این تاریخ، زمان ایردراپ نشان به بازیکنان نیز خواهد بود.

عضویت / ورود به راکی ربیت

 همستر کامبت (Hamster Kombat)

تاریخ ایردراپ همستر کامبت

تاریخ ایردراپ: ۲۶ سپتامبر (۵ مهر)

در همستر کامبت، بازیکنان به عنوان یک همستر، با کلیک‌های پی در پی تلاش می‌کنند تا امپراتوری صرافی رمز ارز خود را بسازند. این بازی موفقیتی خیره‌کننده داشته و بیش از ۳۰۰ میلیون بازیکن و بزرگترین کانال تلگرام در جهان را به خود اختصاص داده است.

با این اوصاف، طرفداران برای عرضه و ایردراپ نشان  HMSTR که در ۲۶ سپتامبر اتفاق می‌افتد، هیجان‌زده هستند. این پس از تأخیری است که در ایردراپ برنامه‌ریزی شده برای ماه جولای رخ داد، زیرا تیم به زمان آماده‌سازی بیشتری برای انجام ایردراپ نیاز داشت. این نشان در پلتفرم تون تلگرام عرضه خواهد شد، همان بلاک چینی که عرضه موفق نات کوین در آن انجام شد.

تیم بازی جزئیاتی را راجع به عوامل مؤثر در تخصیص ایردراپ به هر بازیکن به اشتراک گذاشته است، از جمله میزان درآمد غیرفعال درون بازی که کسب کرده‌اید، تعداد بازیکنان دیگری که به بازی دعوت کرده‌اید و موارد دیگر.

عضویت / ورود به همستر کامبت

ایکس امپایر (X Empire)

تاریخ ایردراپ ماسک امپایر

تاریخ ایردراپ: سپتامبر/اکتبر (مهر/آبان)

ایکس امپایر، که قبلاً با نام ماسک امپایر (Musk Empire) شناخته می‌شد، اعلام کرده که فاز ماینینگ آن در روز ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) به پایان می‌رسد. پایان فاز ماینینگ یکی از آخرین گام‌های مهم قبل از ایردراپ خواهد بود، که حرکتی مشابه نات کوین را تداعی می‌کند و نشان می‌دهد که عرضه نشان نمی‌تواند خیلی دور باشد.

این بازی تلگرامی با تم ایلان ماسک (Elon Musk)، ایردراپ نشان را برای اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر وعده داده است. اخیراً این پروژه اعلام کرده که شروع به سوزاندن سکه‌های درون بازی بازیکنانی کرده که بیش از ۳۰ روز بازی نکرده‌اند، تا اطمینان حاصل کند که بازیکنان فعال سهم بزرگتری دریافت می‌کنند و قطعاً چنین اقدامی، برای انگیزه دادن به بازیکنان غیرفعال نیز هست.

عضویت / ورود به ایکس امپایر

میم فای (MemeFi)

تاریخ ایردراپ میم فای

تاریخ ایردراپ: ۹ اکتبر (۱۸ مهر)

میم فای یک بازی مبارزه‌ای کلیکی است که در آن بازیکنان با غول‌های بزرگی مبارزه می‌کنند که از میم‌ کوین‌هایی مانند پپه (Pepe) و دوج (Doge) الهام گرفته‌اند. برخلاف سایر بازی‌های این لیست، میم‌فای به جای کار بر روی پلتفرم تون تلگرام، در حال ساخت روی پلتفرم قابلیت توسعه اتریوم به نام لینیا (Linea) است.

ایردراپ در روز ۹ اکتبر انجام خواهد شد، یعنی همان زمانی که به گفته تیم توسعه‌دهنده، نشان میم فای (MEMEFI) در «چندین صرافی درجه یک» لیست خواهد شد. هنوز تصمیم‌گیری نشده که چگونه تخصیص نشان بازیکنان تعیین خواهد شد، ولی یک گزینه «چک‌کننده ایردراپ عمومی» قبل از رویداد برای بازیکنان موجود خواهد بود.

ورود به اسکواد رمز ارز در میم فای

تپ سواپ (TapSwap)

تاریخ ایردراپ تپ سواپ

تاریخ ایردراپ: سه ماهه سوم ۲۰۲۴ (اواسط مهر تا اواسط دی)

تپ سواپ یک بازی کلیکی دیگر است که در ماه‌های اخیر ده‌ها میلیون بازیکن را جذب کردن کردن کرده است. در یک حرکت اخیر، این بازی یک حالت جدید شهرسازی به نام تپی تاون (Tappy Town) اضافه کرده که به شما امکان می‌دهد ساختمان‌های متعددی را ارتقا داده و بهبود بخشید تا پاداش‌های اضافی را آزاد کنید.

عرضه و ایردراپ نشان این پروژه در TON تأیید شده است و تیم تپ سواپ به دنبال راه‌اندازی در سه ماهه سوم سال کنونی میلادی است. این در حالی است که توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که در حال حاضر در حال شکل دهی به توکنومیکس آن هستند و با صرافی‌های درجه یک مذاکره می‌کنند.

عضویت / ورود به تپ سواپ

کتیزن (Catizen)

تاریخ ایردراپ کتیزن

تاریخ ایردراپ: نامشخص

ایردراپ کتیزن چه زمانی خواهد بود؟ کسی هنوز کاملاً مطمئن نیست. پلوتو استودیو (Pluto Studio)، توسعه‌دهنده کتیزن، در ابتدا قصد داشت نشان  (CATI) را در ماه جولای عرضه کند، ولی سپس به دلیل چالش‌های مربوط به هماهنگی عرضه و ایجاد یک نظام زیستی بازی پایدار، آن را به تعویق انداخت.

با این حال، با توجه به عجله اخیر بازی‌ها برای تعیین تاریخ‌های ایردراپ در سپتامبر، کتیزن در حال تبلیغ نوعی رویداد یا اعلام بزرگ برای روز ۲۱ سپتامبر (۳۱ شهریور) است. البته مشخص است که بعضی از بازیکنان این بازی به طور آشکارا از تأخیرها و پیام‌های مبهم تیم توسعه‌دهنده آن خسته شده‌اند. در هر صورت، ما باید منتظر بمانیم و به احتمال بسیار زیاد، به زودی اطلاعات بیشتری راجع به برنامه‌های این بازی با تم گربه بشنویم.

عضویت / ورود به کتیزن