خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

انقلاب در دنیای میم‌کوین‌ها؛ بانک به بورس می‌آید!


انقلاب در دنیای میم‌کوین‌ها؛ بانک به بورس می‌آید! | ایران ماین

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، توسعه‌دهندگان میم‌کوین بانک (Bonk) در نظر دارند تا اولین محصول قابل معامله در بورس (ETP) این رمز ارز را به بازار عرضه کنند.

تیم این پروژه در رویداد سولانا بریک‌پوینت ۲۰۲۴ (Solana Breakpoint ۲۰۲۴) در سنگاپور اعلام کرد که این محصول را تا پایان سال کنونی با همکاری کمپانی اوسپری فاندز (Osprey Funds) ارائه خواهد داد.

طبق گزارش‌ها، این محصول به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که بدون خرید و فروش مستقیم بانک، از نوسانات نرخ آن کسب سود کنند. هدف از این اقدام، جذب کردن افرادی است که هنوز به میم‌کوین بانک یا پلتفرم سولانا دسترسی ندارند.

توسعه‌دهندگان باور دارند که ایجاد چنین محصولی نه تنها جایگاه این رمزارز را ارتقا می‌کند، بلکه فرصت‌های جدیدی را برای توسعه بازار میم‌کوین‌ها فراهم خواهد کرد. این اقدام همچنین می‌تواند نخستین قدم به سوی ایجاد صندوق قابل‌ معامله در بورس (ETF) بانک باشد.

با وجود چالش‌های نظارتی مرتبط با ETF میم‌کوین‌ها، بعضی از کارشناسان در مورد احتمال عرضه آن خوش‌بین هستند. در ماه جولای، مدیر بازاریابی شیبا اینو اعلام کرد که ایجاد ETF این رمز ارز به دلیل علاقه مؤسسات به میم‌کوین‌ها امری امکان دارد.

همچنین، مت هوگان، مدیر سرمایه‌گذاری کمپانی بیت‌وایز (Bitwise)، معتقد است که با وجود نوسانات این دسته از ارزهای دیجیتال، علاقه زیادی به خرید و فروش آن‌ها وجود دارد.

علی‌رغم اعلام این خبر، نرخ بانک طی ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نداشته و با بالا رفتن جزئی ۰.۲ درصدی به ۰.۰۰۰۰۱۷۵۲ دلار رسیده است. با این حال، نرخ آن طی هفته گذشته بیش از ۷ درصد توسعه داشته است.

نرخ بازار این رمزارز هم‌اکنون حدود ۱.۲ میلیارد دلار می باشد و طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، ششمین میم‌کوین برتر بازار به شمار می‌رود.