خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

اولانچ به دنبال بازخرید ۲ میلیون نشان AVAX از ترا! سیگنالی برای افزایش نرخ‌؟


اولانچ به دنبال بازخرید ۲ میلیون نشان AVAX از ترا! سیگنالی برای افزایش نرخ‌؟ | ایران ماین

در میان روند نزولی نرخ‌ ارزهای دیجیتال در اوایل ماه اکتبر، اولانچ (AVAX) موفق شد روند صعودی خود را ثابت نگه دارد و اکنون، در حال آزمایش مقاومت حیاتی خود در محدوده ۳۰ دلار می باشد.

این آلت‌کوین با نرخ بازار ۱۳.۱ میلیارد دلاری و مقدار خرید و فروش روزانه ۴۱۵ میلیون دلاری، در هفته دوم اکتبر بیش از ۷ درصد توسعه داشته و به نرخ ۲۹.۵ دلار رسیده است.

از نظر فنی، اولانچ پس از یک بریک‌اوت بزرگ، به مسیر صعودی بازگشته است. نرخ AVAX از میانگین متحرک ۵۰ روزه (MA) خود بازگشته و روندی صعودی را در پیش گرفته است.

این امر منجر به شکل‌گیری یک الگوی سر و شانه معکوس و بالا رفتن واگرایی در شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار هفتگی شده است.avalanche-avax-price-poised-for-40-surge-ahead-of-token-buyback-from-terra

از طرفی، یکی از رویدادهای کلیدی پیش‌ رو برای اولانچ، تصمیم بنیاد این پروژه برای بازخرید ۱.۹۷ میلیون نشان AVAX است. این نشان‌ها در سال ۲۰۲۲ به نرخ ۱۰۰ میلیون دلار به بنیاد لونا (LFG) فروخته شده بودند.

اکنون بنیاد اولانچ قصد دارد این نشان‌ها را با نرخ ۴۵.۵ میلیون دلار (با نرخ ۵۷.۴ میلیون دلاری در بازار) بازخرید کند. این اقدام می‌تواند حجم فروش احتمالی برای این رمزارز را به‌طور قابل توجهی نزول دهد.

در همین حال، رهاسازی ۷۰۰ هزار نشان AVAX در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۴ به نرخ ۲۰ میلیون دلار، امکان دارد در کوتاه‌مدت اثر منفی بر بازار بگذارد.

لازم به ذکر است که پلتفرم اولانچ از سال ۲۰۱۸ تاکنون به یک نظام زیستی پویا تبدیل شده و توسط سرمایه‌گذاران سازمانی دارای اعتبار پشتیبانی می‌شود.

در این پلتفرم، ۱,۷۲۴ اعتبارسنج بیش از ۲۴۷.۶ میلیون نشان AVAX را استیک‌ کرده‌اند که بیش از ۵۶ درصد از کل عرضه این نشان را تشکیل می‌دهد.

طبق آخرین داده‌ها، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم اولانچ نیز، بیش از ۱ میلیارد دلار و نرخ بازار ارز پایدار‌های آن بیش از ۲.۳۹ میلیارد دلار می باشد.