خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ایردراپ هیجان‌انگیز اسکرول در راه است؛ بایننس نشان SCR را لیست کرد!


ایردراپ هیجان‌انگیز اسکرول در راه است؛ بایننس نشان SCR را لیست کرد! | ایران ماین

استاندارد اسکرول (Scroll)، راه‌حل قابلیت توسعه مبتنی بر دانش صفر (ZK) اتریوم، از ایردراپ نشان بومی خود به نام SCR خبر داده که به‌زودی در خدمت لانچ‌پول بایننس عرضه خواهد شد.

این نشان به منظور تحقق مأموریت استاندارد اسکرول در ایجاد زیرساخت‌های مقیاس‌پذیر و امن و تسریع پذیرش در دنیای واقعی با توزیع جهانی، طراحی شده است.

نظام زیستی اسکرول این رویداد ایردراپ را به عنوان بخشی از استراتژی توزیع نشان خود برنامه‌ریزی کرده است. به‌ این‌ ترتیب، از مجموع ۱ میلیارد نشان، ۱۵ درصد معادل ۱۵۰ میلیون نشان SCR به ایردراپ‌ها اختصاص یافته که بین دو مرحله تقسیم می‌شود.

دور نخست ایردراپ شامل ۷ درصد و دور دوم شامل ۸ درصد از کل نشان‌ها خواهد بود. بر اساس اعلامیه اسکرول، رویداد تولید نشان (TGE) در تاریخ ۲۲ اکتبر برگزار شده و اولین اسنپ‌شات برای ایردراپ سه روز قبل از تاریخ عرضه نشان، یعنی در ۱۹ اکتبر گرفته خواهد شد.

این ایردراپ بر اساس فعالیت‌های کاربران در زنجیره خواهد بود و کاربران اسکرول در ازای مشارکت‌های معنادار در توسعه استاندارد و توسعه نظام زیستی پاداش خواهند گرفت.

در این میان، بایننس اعلام کرده که ۵۵ میلیون نشان SCR را به عنوان پاداش لانچ‌پول خود اختصاص داده که معادل ۵.۵ درصد از کل عرضه نشان اسکرول است.

کاربران این صرافی می‌توانند از تاریخ ۹ اکتبر شروع به فعالیت کرده و بایننس کوین (BNB) و فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) خود را برای دریافت نشان‌های اسکرول قفل کنند.

لازم به ذکر است که خرید و فروش پیش‌ از‌ عرضه نشان‌ SCR در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ در بایننس آغاز خواهد شد.

گفتنی است که نشان اسکرول برای موارد مختلفی، از جمله مشارکت در حاکمیت استاندارد استفاده خواهد شد و به‌عنوان یک نشان کاربردی در راستای اهداف غیرمتمرکزسازی این پلتفرم عمل خواهد کرد.