خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بازگشت خریداران به بازار مو دنگ؛ موج جدید افزایش MOODENG را از دست ندهید!


بازگشت خریداران به بازار مو دنگ؛ موج جدید افزایش MOODENG را از دست ندهید! | ایران ماین

پس از نزول چشمگیر ۶۵ درصدی نرخ میم‌کوین مو دنگ (MOODENG)، خریداران در تلاشند تا اوضاع را بهبود بخشند. در همین راستا، نرخ این رمز ارز با افزایشی ۹.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۶۰۷ دلار رسیده و نرخ بازار آن هم به بیش از ۱۶۰ میلیون دلار صعود کرد.

در تاریخ ۷ اکتبر، نرخ مو دنگ به ۰.۱۰ دلار نزول یافت که معادل یک افت ۶۵ درصدی نسبت به سقف ۰.۳۰ دلاری آن در ۲۹ سپتامبر بود. ولی از دیروز، روند توسعه نرخ این میم‌کوین بار دیگر آغاز شده و این امر حاکی از بازگشت اعتماد معامله‌گران است.

طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، شاخص احساسات وزن‌دار مو دنگ که پیش‌تر منفی بود، اکنون به منطقه مثبت رسیده است. این شاخص میزان نظرات مثبت یا منفی در مورد یک دارایی را اندازه‌گیری می‌کند و وقتی مثبت باشد، بیانگر بالا رفتن تقاضا و در نتیجه، بالا رفتن نرخ است.

علاوه بر این، شاخص حجم جستجوی اجتماعی در مورد مو دنگ نیز بالا رفته که از توسعه علاقه به این میم‌کوین حکایت دارد. به طور کلی، توسعه احساسات مثبت و بالا رفتن حجم جستجو می‌تواند به تسریع بهبود نرخ این رمز ارز کمک کند.

از طرفی، شاخص قدرت نسبی (RSI) مو دنگ هم برای اولین بار از ۲ اکتبر به بالای خط خنثی ۵۰ رسیده است. توسعه این اندیکاتور بیانگر صعودی شدن مومنتوم نرخ است و در صورت ادامه این روند، نرخ مو دنگ می‌تواند به ۰.۱۹ دلار برسد.moo-deng-meme-coin-eyes-recovery

اگر نرخ بتواند بر مقاومت ۰.۱۹ دلار غلبه کند، اهداف بعدی، سطوح ۰.۲۳ و ۰.۳۰ دلار خواهند بود. با این حال، در صورت عدم موفقیت در غلبه بر این مقاومت، نرخ امکان دارد تا ۰.۱۳ دلار نزول یابد.