خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جهش نرخ رمزارزهای تلگرامی با آزادی پاول دورف؛ همه نگاه‌ها خیره به داگز!


جهش نرخ رمزارزهای تلگرامی با آزادی پاول دورف؛ همه نگاه‌ها خیره به داگز! | ایران ماین

در حالی که بازار رمزارزها وضعیت چندان مطلوبی ندارد، نرخ میم‌کوین داگز (DOGS) به‌طور چشمگیری بالا رفته و طی ۲۴ ساعت گذشته با جهشی ۲۳ درصدی به ۰.۰۰۱۵ دلار رسیده است.

تحلیل‌ها نشان می‌دهند که در صورت شکست مقاومت در محدوده ۰.۰۰۱۵۱۰ تا ۰.۰۰۱۵۲۰ دلار، نرخ DOGS توسعه قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.dogs-meme-coin-skyrockets-38-in-stunning-jump

در حال حاضر، نرخ بازار DOGS به ۷۸۵ میلیون دلار و مقدار خرید و فروش روزانه آن به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده که این رمز ارز را به ترتیب در جایگاه هفتادوپنجم و هفتم برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار می‌دهد. از نظر قیمتی، داگز بهترین کارایی را در میان ۱۰۰ رمز ارز برتر به ثبت رسانده است.

اپلیکیشن داگز که اوایل جولای امسال در تلگرام شروع به کار کرد، به کاربران بر اساس قدمت حساب و دعوت از کاربران جدید، نشان‌ DOGS پاداش می‌دهد. برای حساب‌های تلگرامی با حداکثر سن ۱۱ سال، حدود ۱۰ هزار نشان DOGS قابل دریافت بود.

سازندگان این برنامه از همان ابتدا برنامه‌ریزی کرده بودند که این نشان را راه‌اندازی و در بازارهای معاملاتی لیست کنند. با این حال، ایردراپ این نشان و لیست شدن آن در بازارهای معاملاتی با دستگیری پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، همزمان شد.

طبق آخرین گزارش‌ها، دورف به تازگی با قید ضمانت آزاد شده و این خبر اثر مثبتی بر ارزهای دیجیتال نظام زیستی تون، از جمله داگز گذاشته است.

در کنار میم‌کوین داگز، نرخ تون‌کوین (TON) و نات‌کوین (NOT) نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب بیش از ۵ و ۴.۵ درصد بالا رفته است.