خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بالا رفتن قدرت بعضی آلت‌کوین‌ها در ماه اکتبر! این ۳ رمزارز را زیرنظر داشته باشید!


بالا رفتن قدرت بعضی آلت‌کوین‌ها در ماه اکتبر! این ۳ رمزارز را زیرنظر داشته باشید! | ایران ماین

نرخ بیت‌کوین در تلاش است تا با فشارهای نزولی مقابله کند؛ این راز دیجیتال بزرگ، طی ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۱ دصد بالا رفتن به بالای ۶۲ هزار دلار بازگشته است.

با بالا رفتن امید به بازگشت صعودی، بعضی از آلتکوین‌ها نیز قدرت پیدا کرده و نشان‌هایی مانند چین‌لینک (LINK)، آپتوس (APT) و ریپل (XRP) مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته‌اند.

در زمان نگارش این خبر، نرخ ریپل با بالا رفتن ۱.۷۴ درصدی نسبت به روز گذشته، به بالای ۰.۵۳ دلار رسیده است. در همین حال نرخ چین‌لینک نیز ۲.۲۰ درصد بالا رفتن داشته و در حال حاضر در محدوده ۱۱.۲۰ دلار قرار دارد.

امروز نرخ آپتوس نیز بیش از ۸ درصد بالا رفتن داشته و به بالاترین حد روزانه ۹.۲۹ دلار رسیده است و به نظر می‌رسد به زودی این بالا رفتن نرخ دو رقمی شود.

طبق گزارش پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، بالا رفتن بحث‌ها راجع به این نشان‌ها در پلتفرم‌های اجتماعی می‌تواند نشانه‌ای از توسعه آتی آن‌ها باشد.

بر اساس این گزارش، معامله‌گران راجع به درخواست کمپانی بیت‌وایز (Bitwise) برای ETP ریپل هیجان‌زده هستند، این در حالی است که بحث‌های زیادی در مورد درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه حکمی که XRP را در دسته اوراق بهادار طبقه‌بندی نمی‌کند، در جریان است.

از سوی دیگر، خرید کمپانی هش‌پلت (HashPalette) توسط آپتوس‌ لبز (Aptos Labs) می‌تواند پایه‌های این ارز را در ژاپن ارتقا کند. همچنین، راه‌اندازی صندوق معاملاتی جدید فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) بر روی بلاک‌چین آپتوس‌ نشان از بالا رفتن علاقه نهاد‌ها به این پلتفرم دارد.

ارتباط با سوییفت (SWIFT) در زمینه فناوری بلاکچین و تعامل‌پذیری نیز بر آینده امیدوارکننده این نشان‌ها تأکید می‌کند.