خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

بالا رفتن محبوبیت چین‌لینک در پلتفرم‌های اجتماعی! نشانه‌ای برای جهش نرخ LINK؟


بالا رفتن محبوبیت چین‌لینک در پلتفرم‌های اجتماعی! نشانه‌ای برای جهش نرخ LINK؟ | ایران ماین

بر اساس گزارش جدیدی که توسط تیم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) منتشر شده، شاخص تسلط اجتماعی (Social Dominance) چین‌لینک (LINK) در حال بالا رفتن است که می‌تواند نشانه‌ای مثبت برای نرخ آن باشد.

تسلط اجتماعی به درصد حجم گفتگوهای مرتبط با یک ارز خاص، مانند چین‌لینک، نسبت به ۱۰۰ رمز ارز برتر اشاره دارد. این شاخص بر اساس شاخص حجم اجتماعی (Social Volume) اندازه‌گیری می‌شود که تعداد کل پست‌ها و پیام‌های مرتبط با یک موضوع خاص را در رسانه‌های اجتماعی بررسی می‌کند.

نکته قابل‌توجه این است که شاخص حجم اجتماعی به جای شمارش کل پیام‌ها، فقط تعداد پست‌های منحصربه‌فردی را که به موضوع اشاره دارند، محاسبه می‌کند.

این روش به دلیل جلوگیری از اثر گروه‌های کوچک و بحث‌های محدود، مفید است. بنابراین، بالا رفتن حجم اجتماعی بیانگر گستردگی گفتگوها در میان کاربران است.

در نموداری که توسط سنتیمنت ارائه شده، روند صعودی تسلط اجتماعی چین‌لینک در چند هفته اخیر به تصویر کشیده شده است. این شاخص به حدود ۱ درصد از کل حجم اجتماعی ۱۰۰ دارایی دیجیتال برتر رسیده و بالاترین لایه خود در سال ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد.chainlink-becomes-the-talk-of-social-media-rebound

هرچند که تسلط اجتماعی چین‌لینک در حال بالا رفتن است، ولی تعداد کل دارندگان این رمز ارز نزول یافته است. حدود ۱۸۶۷ آدرس در چهار هفته اخیر از بازار این رمزارز خارج شده‌اند. البته سنتیمنت این نزول را به تسلیم شدن سرمایه‌گذاران کوچک نسبت می‌دهد.

به گفته تحلیلگران این کمپانی، ترکیب تسلط اجتماعی بالا و خروج دارندگان خرد معمولاً نشانه‌ای مثبت برای بازار و نرخ LINK است، البته به شرط آن که در هفته‌های آینده ثبات در بازار حفظ شود.