خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بالا رفتن پذیرش داگز در میان کاربران جدید! منتظر بریک‌آوت صعودی DOGS باشیم؟


بالا رفتن پذیرش داگز در میان کاربران جدید! منتظر بریک‌آوت صعودی DOGS باشیم؟ | ایران ماین

تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهند که علی‌رغم احساسات متفاوت در بازار، نرخ میم‌کوین داگز (DOGS) امکان دارد در آستانه یک بریک‌آوت باشد.

داگز اخیراً پس از لیست شدن در بازار آینده کوین‌بیس، مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است. این میم‌کوین پیش از آن نیز در بازار آینده بایننس لیست شده بود.

در زمان نگارش این خبر، داگز در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۹۲ دلار معامله می‌شود و مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته آن، بیش از ۱۱۴ میلیون دلار می باشد. این میم‌کوین در حال حاضر از پشتیبانی مهم لایه ۰.۰۰۰۹۱ دلار برخوردار است؛ سطحی که بر اساس داده‌های تاریخی، خریداران برای حفظ حرکت صعودی وارد عمل می‌شوند.

حفظ نرخ بالای این لایه بیانگر علاقه قوی خریداران است و احتمال اصلاح عمیق‌تر را نزول می‌دهد. با توجه به این موضوع، تحلیلگران افزایش نرخ داگز به محدوده ۰.۰۰۱۰۶ دلار را پیش‌بینی می‌کنند.

شکسته شدن این مقاومت، می‌تواند سناریوی صعودی داگز را تأیید کرده و خریداران بیشتری را به بازار آن جذب کردن کند.

ولی اگر داگز ناحیه حمایتی کلیدی خود را از دست بدهد، امکان دارد دوباره در معرض خطر نزولی قرار بگیرد.dogs-eyes-13-rally-as-adoption-rises-key-levels-to-watc

در این میان، لازم به ذکر است که نسبت‌ قراردادهای لانگ/شورت داگز در صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و اوکی‌ایکس به شدت به سمت موقعیت‌های خرید متمایل است که بیانگر خوش‌بینی در میان معامله‌گران است.

از طرفی، داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) هم بیانگر بالا رفتن پذیرش داگز توسط کاربران جدید است؛ به طوری که نرخ پذیرش متوسط ۳۰ روزه این میم‌کوین به ۴۳.۶۳ درصد رسیده است.

با این حال، فراموش نکنید که نوسانات ذاتی میم‌کوین‌ها می‌تواند سرمایه‌گذاران را در معرض ریسک‌های قابل توجهی قرار دهد. از این رو، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند و به دقت تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال را مدنظر قرار دهند تا از خسارات احتمالی جلوگیری کنند.