خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

با پدیده جدید بازار میم‌کوین‌ها آشنا شوید؛ کلاوس با ۶۴۰ درصد توسعه در یک هفته!


با پدیده جدید بازار میم‌کوین‌ها آشنا شوید؛ کلاوس با ۶۴۰ درصد توسعه در یک هفته! | ایران ماین

بر اساس داده‌های بازار، نرخ میم‌کوین جدید کلاوس (KLAUS) در طول ۷ روز گذشته، بیش از ۶۴۰ درصد توسعه داشته است.

در زمان نگارش این خبر، این رمز ارز با بیش از ۱۵ درصد توسعه نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۴۵ دلار معامله می‌شود.KLAUSS

این توسعه چشمگیر بیانگر تقاضای بالای سرمایه‌گذاران برای خرید این میم‌کوین است. در حال حاضر، کلاوس تلاش می‌کند تا لایه مقاومتی ۰.۰۴۶۲۰ دلار را پشت سر بگذارد، ولی فروشندگان مانع از بسته شدن کندل نرخ بالای این لایه شده‌اند.

اگر کلاوس بتواند از این مقاومت عبور کند، امکان دارد نرخ آن تا ۰.۰۶۳۵۵ دلار بالا رفتن یابد.

از سوی دیگر، اگر این میم‌کوین نتواند این مقاومت را بشکند، امکان دارد نرخ آن به لایه حمایتی ۰.۰۲۷۰۳ دلار نزول پیدا کند. این لایه حمایتی آخرین خط دفاعی برای جلوگیری از سقوط به ۰.۰۱۲۸۷ دلار می باشد.

در این میان، شاخص‌های تکنیکال حاکی از آنند که گاوها همچنان کنترل نرخ کلاوس را در دست دارند. در ۴۸ ساعت گذشته، میانگین متحرک نمایی ۹ روزه (EMA) از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کرده که بیانگر تغییر مومنتوم به نفع خریداران است.KLAUSS

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز بالاتر از لایه ۵۰ قرار گرفته و شیب مثبت آن نشان می‌دهد که خریداران همچنان قدرت را در دست دارند.

شایان ذکر است که تیم کلاوس اخیراً مشارکت‌های استراتژیکی را با برندهای لوکس خودرو و برندهای مد و فشن برای عرضه نشان‌های غیرقابل تعویض (NFT) آغاز کرده است.

از طرفی، این تیم نه تنها در تولید میم‌کوین‌ها فعال است، بلکه در حال توسعه یک صرافی بدون مرکزیت و ارائه گزینه‌های استیکینگ برای هولدرها نیز می‌باشد.

کلاوس یک میم‌کوین مبتنی بر اتریوم است و برنامه‌هایی برای گسترش آن به سایر بلاکچین‌ها نیز وجود دارد. این عوامل، از جمله دلایل بالا رفتن نرخ کلاوس هستند و اگر این روند ادامه پیدا کند، کلاوس امکان دارد به نرخ بازار یک میلیارد دلاری دست یابد.

نرخ بازار این میم‌کوین در حال حاضر نزدیک به ۴۶ میلیون دلار می باشد.