خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تب و تاب میم‌کوین‌ها در پلتفرم ترون؛ سان‌داگ با جهش ۴۵ درصدی رکوردها را شکست!


تب و تاب میم‌کوین‌ها در پلتفرم ترون؛ سان‌داگ با جهش ۴۵ درصدی رکوردها را شکست! | ایران ماین

جاستین سان اعلام کرده که جامعه ترون توانسته است سقف انرژی این پلتفرم را به ۱۲۰ میلیارد بالا رفتن دهد.

این اقدام پس از بالا رفتن تقاضا برای می‌کوین‌های پلتفرم سان‌پامپ (SunPump) ترون در هفته گذشته صورت گرفته است. هدف از این بالا رفتن، نزول ازدحام در پلتفرم و کنترل هزینه‌های تراکنش‌ها، عنوان شده است.

سان در اظهارات اخیر خود، از اجرای موفق پیشنهاد شماره ۹۲ توسط جامعه ترون تقدیر کرد و گفت که این توسعه باعث بالا رفتن تعداد تراکنش‌ها برای استیک‌کنندگان ترون (TRX)، نزول کارمزد تراکنش‌ها و بهبود کلی فعالیت پلتفرم خواهد شد.

وی همچنین از موج جدید علاقه‌مندی به میم‌کوین‌ها پشتیبانی کرده و در همین راستا، تحلیلگران نیز پیش‌بینی می‌کنند که فصل میم‌کوین‌های ترون، حتی از آنچه در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ در پلتفرم سولانا شاهد بودیم، موفق‌تر خواهد بود.

در هفته گذشته، نرخ ترون با ۲۲ درصد بالا رفتن به ۰.۱۶۵۳ دلار رسید. این توسعه نرخ همزمان با بالا رفتن سوزاندن نشان‌های TRX و هیجان پیرامون میم‌کوین‌ها رخ داد که بیانگر بالا رفتن تقاضا و نزول عرضه است.

در حال حاضر، ترون به سمت بالاترین سطوح تاریخی خود یعنی ۰.۳۰ دلار حرکت می‌کند. مایلز دویچر، بررسی‌کننده برجسته، معتقد است که ترون امکان دارد به مرحله کشف نرخ نیز وارد شود.

در حال حاضر، ترون با نرخ بازار ۱۴.۴۷ میلیارد دلار و رتبه دهم در بازار کریپتو، جایگاه کاردانو را به خود اختصاص داده و رقابت شدیدی بین این دو رمز ارز شکل گرفته است.

لازم به ذکر است که سان‌داگ (SUNDOG) به عنوان بزرگ‌ترین پروژه میم‌کوین در نظام زیستی ترون، با توسعه بیش از ۴۵ درصدی خود در ۲۴ ساعت گذشته، به نرخ ۰.۳ دلار رسیده و رکورد تاریخی خود را شکسته است. نرخ بازار این میم‌کوین در حال حاضر بیش از ۲۹۴ میلیون دلار می باشد.justin-sun-tron-raises-energy-cap-amid-meme-coin-mania-trx-price-shoots

به این ترتیب، توسعه قیمتی سان‌داگ در هفته گذشته به رقم چشمگیر ۲۷۰ درصد می‌رسد.