خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل تکنیکال اپتیمیسم؛ آیا نرخ OP به ۲ دلار می‌رسد؟


تحلیل تکنیکال اپتیمیسم؛ آیا نرخ OP به ۲ دلار می‌رسد؟ | ایران ماین

رمز ارز آپتیمیسم (OP)، اخیراً موفق شده از الگوی کنج نزولی خارج شود. پس از بریک‌اوت از طرح و پولبک به لایه شکسته‌شده، شتاب حرکت آپتیمیسیم بالا رفته است و به نظر می‌رسد که این رمز ارز شانس بالایی برای ایجاد یک روند صعودی دارد.

در حالی که بازار کلی به ثبات نزدیک می‌شود، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که عرضه قدرت گاوی امکان دارد باعث بالا رفتن بیشتر نرخ آپتیمیسم و حتی رسیدن آن به ۲ دلار شود.

کارایی نرخ آپتیمیسم در نمودار روزانه نشان می‌دهد که پس از شکست الگوی کنج نزولی، نرخ به میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) برخورد کرده و روند نزولی ۱۵ درصدی در سه روز گذشته را تجربه کرده است.optimism-op-price-surge-will-the-uptrend-hit-the-2-mark

این نزول موجب شد که خط مقاومت شکسته و دوباره آزمایش شود و الگوی کندلی سه کلاغ سیاه را پس از الگوی ستاره شامگاهی کامل کند. ولی با وجود این روند نزولی، بالا رفتن ۴ درصدی در چهار روز گذشته بیانگر بازگشت قدرت گاوی و بالا رفتن شتاب روند صعودی پس از پولبک است.

در حال حاضر، آپتیمیسم در لایه ۱.۴۷۰ دلار قرار دارد و پس از بالا رفتن ۳.۰۲ درصدی شب گذشته، تغییرات قابل توجهی در طول روز مشاهده نگردیده.

شاخص‌های تکنیکال بیانگر این هستند که EMA ۵۰ به عنوان مقاومتی پویا عمل می‌کند. همچنین میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه، پس از ایجاد تقاطع مرگ، به صورت نزولی باقی مانده‌اند.

با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم روزانه بالا رفته و با عبور از خط میانه به بازگشت قدرت گاوی اشاره دارد.

در چنین شرایطی، شکست EMA ۵۰ یک فرصت خرید مناسب است. اگر نرخ بتواند از این لایه عبور کند، در ادامه مسیر با سطوح فیبوناچی ۲۳.۶۰ و ۳۸.۲۰ درصد در نرخ‌های ۲ و ۲.۵۲ دلار مواجه می‌شود. در طرف مقابل، لایه روانی ۱ دلار به عنوان پشتیبانی مهم برای نرخ عمل می‌کند.