خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل تکنیکال BNB: احتمال بالا رفتن نرخ بایننس‌کوین تا ۶۰۰ دلار چقدر است؟


تحلیل تکنیکال BNB: احتمال بالا رفتن نرخ بایننس‌کوین تا ۶۰۰ دلار چقدر است؟ | ایران ماین

اخیراً نشانه‌هایی از واگرایی نزولی در چارت نرخ بایننس‌کوین (BNB) مشاهده‌ شده و نرخ این رمز ارز از آن زمان ۲ درصد نزول یافته است. پس از عدم توانایی نرخ در غلبه بر لایه روانی ۶۰۰ دلار در آخرین هفته آگوست، فشار نزولی همچنان ادامه دارد.

در تایم‌فریم بالاتر، سطوح کلیدی ۴۵۴.۸ و ۶۰۵.۶ دلار به عنوان کف و سقف نرخ هفتگی اخیر مشخص شده‌اند. این سطوح در هشت هفته گذشته شکل‌دهنده روند حرکت نرخ بوده‌اند.

در حالی که ساختار بازار هفتگی همچنان صعودی است، افت نرخ به زیر ۴۵۰ دلار در ماه آگوست بیانگر تسلط فروشندگان است.bnb-likely-to-hit-600-soon-2-clues-reveal

در نمودار روزانه، شاخص جریان پول چایکین (CMF) به زیر ۰.۰۵ سقوط کرده که ضعف خریداران را نشان می‌دهد. با این حال، اندیکاتور OBV (شاخص حجم تعادلی) در ماه گذشته کمی بالا رفتن داشته و دارندگان را به بالا رفتن نرخ امیدوار کرده است.

مقاومت ۶۰۰ دلار و پشتیبانی ۴۵۰ دلار بسیار قوی هستند، ولی احتمال ضعیف شدن پشتیبانی یاد‌شده، بیشتر است.

منطقه مقاومت هفتگی نیز یک منطقه با لیکوییدیتی بالا در لایه ۶۱۵ دلار برای بایننس‌کوین ایجاد کرده است. بنابراین، احتمال بالا رفتن نرخ وجود دارد، ولی این بالا رفتن نرخ به‌ سرعت پس از رسیدن به لایه ۶۰۰ دلار متوقف و به نزول تبدیل خواهد شد.

در تایم‌فریم پایین‌تر، عدم تعادل در سطوح لیکوئیدیشن از بیشتر بودن تعداد پوزیشن‌های فروش لیکوییدشده نسبت به خرید حکایت دارد، که احتمال وقوع شورت اسکوییز (short squeeze) را بالا رفتن می‌دهد. در این صورت احتمال بالا رفتن نرخ تا سطوح ۵۰۷ و ۵۱۲ دلار وجود خواهد داشت.