خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تحلیل جدید سلستیا: هدف نرخ TIA پس از جذب کردن سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری کجاست؟


تحلیل جدید سلستیا: هدف نرخ TIA پس از جذب کردن سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری کجاست؟ | ایران ماین

نرخ سلستیا (TIA) پس از تأمین بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری به شدت صعودی شده است. این بالا رفتن نرخ بیانگر اعتماد قوی بازار و آینده امیدوارکننده برای این رمز ارز است.

نرخ این آلت‌کوین اکنون بالاتر از سطوح پشتیبانی مهم خود قرار دارد و انتظار می‌رود که با تأمین بودجه جدید، توسعه بیشتری را تجربه کند.

بنیاد سلستیا به تازگی اعلام کرده که موفق به جمع‌آوری ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه شده است. این دستاورد مالی بزرگ به وضوح بیانگر توسعه نظام زیستی و اعتماد سرمایه‌گذاران به این پروژه است.

طی هفته گذشته، نرخ سلستیا بیش از ۳۲ درصد بالا رفته و این توسعه تنها دقایقی پس از عرضه اخبار مربوط به تأمین بودجه رخ داد. در ۲۴ ساعت گذشته نیز، نرخ سلستیا از پایین‌ترین لایه روزانه ۵.۳۵ دلار به بالاترین لایه ۶.۸۹ دلار رسید.

در زمان نگارش این خبر، سلستیا با یک توسعه ۱۳.۷۴ درصدی در محدوده قیمتی ۶.۳۱ دلار معامله می‌شود. تحلیلگران به آینده این رمز ارز خوش‌بین هستند و پیش‌بینی می‌کنند که سلستیا سطوح قیمتی بالاتری را تجربه کند.

در همین حال و همزمان با روند صعودی نرخ سلستیا، درصد ارز پایدار‌های هولد شده توسط نهنگ‌ها نیز بالا رفته است. این روند به‌ویژه از اواخر آگوست تا اواخر سپتامبر قابل‌مشاهده است.

توسعه قابل توجه این دو معیار نشان می‌دهد که فعالیت نهنگ‌ها در بازار ارز پایدار‌ها امکان دارد به بالا رفتن بیشتر نرخ سلستیا کمک کند.

از نظر تحلیل تکنیکال نیز، شاخص مکدی (MACD) با ایجاد یک تقاطع صعودی، فرصت خرید خوبی را برای معامله‌گران فراهم کرده است.celestia-price-surges-10-following-major-100-million-funding-is-10-next-for-tia-

اگر سلستیا بتواند از مقاومت ۷ دلاری عبور کند، هدف بعدی آن امکان دارد محدوده مقاومتی ۸ دلار باشد. ادامه این حرکت صعودی می‌تواند نرخ TIA را به ۱۰ دلار نیز برساند.