خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

تحلیل روند نگران‌کننده نات‌کوین؛ نرخ NOT بار دیگر به کف تاریخی می‌رسد؟


تحلیل روند نگران‌کننده نات‌کوین؛ نرخ NOT بار دیگر به کف تاریخی می‌رسد؟ | ایران ماین

از زمان دستگیری پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام در تاریخ ۲۴ آگوست، نرخ رمز ارز نات‌کوین (NOT) به شدت تحت اثر قرار گرفته و با نزول حدودا ۲۰ درصدی به ۰.۰۰۸۷ دلار رسیده است.

به گفته تحلیلگران، بالا رفتن حجم فروش می‌تواند باعث شود نرخ NOT به کف تاریخی خود که در ۲۴ می برابر با ۰.۰۰۴۶ دلار بود، نزول یابد.

در پی این افت نرخ، تعداد آدرس‌های فعال این آلت‌کوین نیز طی هفت روز گذشته به طور مداوم نزول یافته است. داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های منحصر به فردی که حداقل یک تراکنش با نات‌کوین انجام داده‌اند، کاهشی ۷۶ درصدی داشته است.

علاوه بر این، تقاضا برای این آلت‌کوین هم نزول یافته و تعداد آدرس‌های جدیدی که طی هفته گذشته برای معامله NOT ایجاد شده‌اند، با نزول ۷۷ درصدی مواجه شده است. نزول تعداد آدرس‌های فعال و جدید، بیانگر افت علاقه و احساسات منفی بازار نسبت به این رمز ارز است.

با وجود این سیگنال‌های منفی، نهنگ‌های نات‌کوین از این فرصت استفاده کرده و به خرید بیشتر پرداخته‌اند. در همین راستا، جریان خالص ورودی به آدرس‌های بزرگ طی هفت روز گذشته ۳۱۲ درصد بالا رفته است.

بر اساس تحلیل‌ تکنیکال، نرخ نات‌کوین امکان دارد نزول بیشتری را تجربه کند. شاخص جریان پول چایکین (CMF) که گردش پول را سنجش می‌کند، به کف ۳۰ روزه خود یعنی منفی ۰.۲۲ رسیده که بیانگر خروج نقدینگی از بازار است.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) این نشان به ۳۵.۳۴ نزول یافته که بیانگر بیشتر بودن حجم فروش نسبت به خرید است.notcoin-approaches-all-time-low

اگر این روند فروش ادامه یابد، نرخ نات‌کوین امکان دارد به کف تاریخی خود برسد و حتی بیشتر از آن نیز نزول یابد.