خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ترامپ چه رمزارزهایی دارد؟ افشاگری جدید دارایی‌های رمزارزی دونالد ترامپ!


ترامپ چه رمزارزهایی دارد؟ افشاگری جدید دارایی‌های رمزارزی دونالد ترامپ! | ایران ماین

افشای اخیر منافع مالی دونالد ترامپ نشان می‌دهد که او در حال حاضر میلیون‌ها دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است.

اگرچه گروه مدافع وضوح CREW، جزئیات دقیقی از مقدار دارایی‌های ترامپ اعلام نکرده است، ولی پلتفرم ردیابی آرخام اینتلیجنس فاش کرده که پورتفوی ترامپ شامل ۱.۲۸ میلیون دلار اتریوم و نشان‌های دیگر، از جمله میم‌کوین ترامپ (MAGA)، به نرخ تقریبی ۱.۸ میلیون دلار می باشد.

همچنین، درآمد ترامپ از حق‌ امتیاز نشان‌های غیر قابل تعویض (NFT)، حدود ۷.۱۵ میلیون دلار گزارش شده که از توافق با شرکتی به نام NFT INT به دست آمده است.

علاوه بر این، گفته می‌شود ملانیا ترامپ، همسر او، ۳۳۰,۶۰۹ دلار از فروش NFTهای همان کمپانی کسب کرده است.

در سال ۲۰۱۹، ترامپ اعلام کرد که طرفدار بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نیست؛ زیرا آنها بسیار ناپایدار هستند. ولی اکنون، کمپین انتخاباتی او به پشتیبانی از ارزهای دیجیتال پرداخته و این موضوع را به یک محور اصلی در آستانه انتخابات ۵ نوامبر تبدیل کرده است.

ترامپ اخیراً وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر، یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین برای ایالات متحده ایجاد خواهد کرد.

در تاریخ ۷ آگوست، پسران ترامپ با اشاره به “خبر بزرگ پیش‌ رو” توجه‌ها را جلب کردند. به گفته دونالد ترامپ جونیور، این خبر دنیای کریپتو را تکان خواهد داد. در این میان، اریک ترامپ نیز از علاقه خود به کریپتو و امور مالی بدون مرکزیت (دیفای) و نوید توسعه بزرگ در این زمینه، صحبت کرده است.

با این حال، در ۱۴ آگوست، اریک ترامپ اعلام کرد که پروژه پیش‌ رو بر “املاک دیجیتال” متمرکز خواهد بود.

در همین راستا، کمپین ترامپ در تلاش است با جمع‌آوری بیش از ۳ میلیون دلار کمک‌های مالی در قالب ارزهای دیجیتال، پشتیبانی جامعه کریپتو را برای رئیس‌جمهور سابق جلب کند.