خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

هیاهوی همستر همچنان ادامه دارد! آیا نرخ ۰.۰۰۶ دلار را هم از دست می‌دهد؟


هیاهوی همستر همچنان ادامه دارد! آیا نرخ ۰.۰۰۶ دلار را هم از دست می‌دهد؟ | ایران ماین

همستر کامبت (Hamster Kombat) در روز پنجشنبه در صرافی‌های بزرگ رمز ارز از جمله بایننس، بیت‌گت، کوکوین، گیت، مکسی، اوکی‌ایکس، بای‌بیت و بیت‌فینکس لیست شد.

طبق داده‌های پلتفرم کوین‌گکو (Coingecko)، در ۲۴ ساعت اول، این نشان بیش از ۱.۲ میلیارد دلار مقدار خرید و فروش ثبت کرد.

همزمان با این رویداد، ایردراپ همستر نیز انجام شد و در آن ۶۰ میلیارد نشان (معادل ۶۰ درصد از کل عرضه) به ۱۳۱ میلیون بازیکن توزیع گردید. با این حال، به دلیل توزیع ناعادلانه نشان‌ها و عدم وضوح، این ایردراپ با واکنش منفی اعضای جامعه روبرو شد.

یک اینفلوئنسر در پلتفرم اجتماعی X به نام کریپتوویت‌خان (Cryptowithkhan) پروژه همستر را به سوءاستفاده از جامعه متهم کرد و گفت که میزان زیادی از نشان‌ها به یوتیوبرها و اینفلوئنسرها به دلیل رفرال‌های زیاد اختصاص داده شده است.will-hamster-kombat-price-lose-0-6-line-amid-community-backlash

او همچنین اشاره کرد که برنامه‌های وستیگ (vesting) و جزئیات مربوط به توزیع نشان‌ها به درستی به جامعه اطلاع‌رسانی نگردیده. این نارضایتی‌ها می‌تواند اثر منفی بر نرخ HMSTR داشته باشد و باعث اصلاح طولانی‌مدت آن شود.

در این میان، تحلیل تکنیکال همستر نشان می‌دهد که نرخ در یک الگوی مثلث در حال تثبیت است. در زمان نگارش این خبر، نرخ همستر با ۴.۲۲ درصد نزول در محدوده ۰.۰۰۶۵ دلار قرار دارد. نرخ بازار این نشان نیز به ۴۲۰ میلیون دلار نزول یافته است.will-hamster-kombat-price-lose-0-6-line-amid-community-backlash

همزمان با این نزولی شدن نرخ، مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته نیز، بیش از ۷۴ درصد نزول یافته و به ۲۸۸ میلیون دلار رسیده است.

اکنون اگر فروشندگان خط روند حمایتی در الگوی مثلث را به مقاومت تبدیل کنند، نرخ امکان دارد تا ۱۰ درصد نزول یافته و به ۰.۰۰۶ دلار برسد. از دست رفتن این محدوده نیز، می‌تواند موجب یکی رالی نزولی طولانی تا ۰.۰۰۵۳ دلار شود.

در طرف مقابل، بریک‌اوت صعودی از الگوی مثلث، می‌تواند نرخ را به ۰.۰۰۸ دلار برساند.