خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ترسیم مسیر افزایش سولانا توسط بررسی‌کننده معروف؛ حواستان به این سطوح کلیدی باشد!


ترسیم مسیر افزایش سولانا توسط بررسی‌کننده معروف؛ حواستان به این سطوح کلیدی باشد! | ایران ماین

در حالی که سولانا (SOL) همچنان به تلاش برای بازپس‌گیری لایه مقاومتی ۲۰۰ دلار ادامه می‌دهد و پتانسیل روند صعودی خود را حفظ کرده است، یک بررسی‌کننده پیش‌بینی کرده که این رمزارز امکان دارد به زودی شاهد یک بریک‌اوت باشد.

کارشناس خرید و فروش کریپتو، RLinda، تأکید کرده که با وجود نوسانات اخیر ناشی از عوامل اقتصادی کلان، مانند نرخ بیکاری ایالات متحده و برداشت سود از سوی سرمایه‌گذاران، سولانا همچنان در حال تثبیت درون یک روند صعودی است.

او در تحلیل خود نقشه‌راهی واضح برای سولانا ترسیم و پیش‌بینی کرده که این نشان از سطوح کنونی به سمت هدف ۲۰۵ دلار حرکت خواهد کرد.

نمودار روزانه سولانا نشان می‌دهد که این نشان در حال حاضر در یک فاز تثبیت درون یک الگوی مثلث قرار دارد. این طرح معمولاً به معنای ادامه روند صعودی موجود است.

با این حال، لایه مقاومت ۱۶۲.۴۵ دلار به‌عنوان یک مانع کلیدی برای حرکت صعودی بیشتر عمل می‌کند. عبور از این لایه می‌تواند به ادامه روند صعودی سولانا کمک کند.

همچنین، پشتیبانی موجود در سطوح ۱۴۱.۲۰ دلار، ۱۳۶.۷۰ دلار و ۱۲۶.۴۰ دلار، برای جلوگیری از افت بیشتر نرخ اهمیت دارند.analyst-sets-solana-price-roadmap-from-147-to-20

در این میان، مطابقت لایه ۰.۵ فیبوناچی اصلاحی با نرخ ۱۳۷ دلار نشان می‌دهد که امکان دارد یک اصلاح قبل از بریک‌اوت رخ دهد و فرصتی برای خرید ایجاد کند.

حجم معاملاتی قابل‌توجه در این محدوده، مناطق نقدینگی را ایجاد کرده که می‌تواند به عنوان پشتیبانی یا مقاومت قوی در آینده عمل کند.

در مقیاس بزرگ‌تر هفتگی، نمودار نرخ الگوی مثلث بزرگ‌تری را نشان می‌دهد که در طول چندین ماه شکل گرفته است. این طرح بر اهمیت لایه مقاومت ۱۶۲.۴۵ دلار تأکید دارد و با این حال، نشان می‌دهد که روند صعودی همچنان به قوت خود باقیست.analyst-sets-solana-price-roadmap-from-147-to-20

سطوح مقاومت بعدی در ۱۸۸.۳۲ دلار و ۲۰۵.۲۰ دلار شناسایی شده‌اند و در طرف مقابل، لایه ۱۲۸.۰۱ دلار به‌عنوان یک پشتیبانی قوی در نظر گرفته می‌شود.