خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ترون در مسیر تسخیر بازار میم‌کوین‌ها؛ کارمزد پلتفرم سان‌پامپ نصف شد!


ترون در مسیر تسخیر بازار میم‌کوین‌ها؛ کارمزد پلتفرم سان‌پامپ نصف شد! | ایران ماین

بلاکچین ترون کارمزد پلتفرم تولید میم‌کوین سان‌پامپ (SunPump) را به میزان ۵۰ درصد نزول داده است.

جاستین سان، مدیر عملیاتی این پلتفرم، کاربران را تشویق به بهره‌برداری از این فرصت کرده و اعلام نموده که در آینده، طرح‌های بیشتری برای بالا رفتن تراکنش‌های روزانه و سهم بازار عملیاتی خواهد شد.

سان‌پامپ از زمان راه‌اندازی خود به سرعت توجه‌ها را جلب کرده و در حال پیشی گرفتن از پلتفرم تولید میم‌کوین بلاکچین سولانا، یعنی پامپ‌.فان (Pump.fun) است. حال نصف شدن کارمزد تراکنش‌ها در سان‌پامپ، این پلتفرم را به یکی از رقابتی‌ترین گزینه‌ها در بازار تبدیل می‌کند.

پیش‌تر نیز جاستین سان اعلام کرده بود که سقف انرژی پلتفرم ترون به ۱۲۰ میلیارد بالا رفته تا کاربران بیشتری را به استیک کردن نشان‌های TRX جذب کردن کردن کند.

این تغییرات همسو با برنامه‌های جاه‌طلبانه سان برای دستیابی به بیش از ۲۰ میلیون تراکنش روزانه در سه ماه آینده است.

پلتفرم سان‌پامپ کمک شایانی به توسعه میم‌کوین‌های پلتفرم ترون کرده است. بر اساس داده‌های بازار، میم‌کوین‌های ترون هم‌اکنون دارای نرخ بازاری بالغ بر ۳۶۲ میلیون دلار هستند که از جمله برترین آن‌ها می‌توان به سان‌داگ (SUNDOG)، دراگون‌سان (DRGN) و سان‌ووکانگ (SUNWUKONG) اشاره کرد.

سان معتقد است که رقابت این پلتفرم با پامپ‌.فان سولانا در نهایت به ایجاد تجربه کاربری بهتر برای مشتریان این بلاکچین‌ها منجر خواهد شد. با وجود توسعه سان‌پامپ، بعضی کاربران به دلیل سابقه جنجالی جاستین سان همچنان نسبت به استفاده از این پلتفرم محتاط هستند.

کارشناسان نیز توانایی سان‌پامپ برای جایگزینی با پامپ‌.فان را مورد شک قرار داده‌اند و به راه‌اندازی پروژه‌های بیشتر توسط پامپ‌.فان در بازه‌های زمانی مشابه اشاره کرده‌اند.

در نهایت، با بالا رفتن سریع تعداد نشان‌های ایجاد شده در سان‌پامپ، ترون به دنبال جذب کردن کردن بیشتر توسعه‌دهندگان و معامله‌گران به پلتفرم خود است.

از ۹ آگوست، بیش از ۴۶ هزار نشان در سان‌پامپ راه‌اندازی شده که همچنان ۷۷ درصد کمتر از تعداد نشان‌های راه‌اندازی شده توسط پلتفرم پامپ‌.فان به حساب می‌آید.