خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

تغییر توکنومیک ایکس امپایر؛ این فرصت ویژه برای کسب نشان‌ بیشتر را از دست ندهید!


تغییر توکنومیک ایکس امپایر؛ این فرصت ویژه برای کسب نشان‌ بیشتر را از دست ندهید! | ایران ماین

تیم توسعه‌دهنده بازی ایکس امپایر (X Empire) که به تازگی اعلام کرده بود به دلیل بعضی شرایط مجبور به تغییر توکنومیک و مقدار عرضه نشان‌ها شده، اکنون جزئیات جدیدی از توکنومیک و میزان عرضه رمز ارز X خود را ارائه کرده است.

بر اساس اطلاعیه جدید ایکس امپایر، ۳۴.۵ میلیارد نشان اضافی (۵ درصد بیشتر از رقم قبلی) به جامعه اختصاص داده خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که ۷۰ درصد از کل عرضه X طبق نتایج دور نخست بازی و معیارهای مرتبط با آن، بین کاربران توزیع می‌شود. به این ترتیب، در مجموع ۷۵ درصد از عرضه نشان X به ایردراپ اختصاص خواهد یافت.

از طرفی، بررسی جزئیات فنی تولید نشان (TGE) در مراحل نهایی قرار دارد و هدف آن، ارائه تجربه‌ای روان برای تمامی کاربران است. تیم ایکس امپایر همچنین اعلام کرده که نشان X در نیمه دوم ماه اکتبر در بازارهای معاملاتی لیست خواهد شد (تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.)

تیم توسعه‌دهنده همچنین تصمیم گرفته تا با راه‌اندازی مرحله چیل یا سرگرمی (Chill)، بازی را جذاب‌تر کند. طبق گزارش‌ها، ۵ درصد اضافه‌شده به مرحله ایردراپ، به کمپانی‌کنندگان مرحله چیل اختصاص خواهد یافت.

این مرحله کوتاه‌مدت بوده و تنها چند هفته به طول خواهد انجامید، ولی انتظار می‌رود که رقابت زنده و پویایی را ایجاد کند که بازیکنان می‌توانند از آن برای دریافت ایردراپ بیشتر بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است که کمپانی در مرحله چیل کاملاً اختیاری بوده و عدم کمپانی در آن، هیچ تأثیری بر میزان نشان‌های اختصاص یافته به کاربران در دور نخست نخواهد داشت.

در واقع، این مرحله فرصتی برای بازیکنان قدیمی است تا دوباره توسعه سریع را تجربه کنند و همچنین، برای تازه‌واردان فرصتی را فراهم کرده تا برای دریافت ایردراپ تلاش نمایند.

تیم توسعه‌دهنده ایکس امپایر تأکید کرده که فاز چیل به زودی آغاز خواهد شد.