خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

توسعه انفجاری نشان DOGS فقط در ۵ روز! تحلیل ارز داگز را بخوانید


توسعه انفجاری نشان DOGS فقط در ۵ روز! تحلیل ارز داگز را بخوانید | ایران ماین

داگز (DOGS)، نشان محبوب تلگرامی که ایردراپ آن یکی از معدود نمونه‌های موفق پروژه‌های بازی‌های مبتنی بر تلگرام بود و کاربران خود را راضی کرده بود. این رمز ارز پس از شروع طوفانی که داشت شاهد افت شدید نرخ خود بود به نوعی که در روز ۱ اکتبر ( ۱۰ مهر) به پایین‌ترین رکورد قیمتی خود در ۰.۰۰۰۶۲ دلار رسید. با این حال، در دو هفته اخیر نرخ داگز ۳۶ درصد بالا رفته و در مسیر بهبود قرار گرفته است.

ولی سوال اینجاست که تحلیل داگز امروز به ما چه چیزی را نشان می‌دهد؟ آیا اندیکاتورهای تکنیکال تحلیل ارز داگز نشانه‌ای از ادامه روند صعودی ۲ هفته اخیر را نمایان می‌کند یا داستان چیز دیگری است؟ در این مطلب به دنبال پاسخ این سوالات خواهیم بود.

بهبود نرخ رمز ارز داگز ادامه دارد

نرخ داگز در خرید و فروش امروز با افزایشی ۸ درصدی نسبت به روز گذشته به ۰.۰۰۰۸۴ رسیده است. با این بالا رفتن نرخ، حالا نرخ بازار این رمز ارز به ۴۳۵ میلیون دلار دست یافته و در رتبه ۱۴۰ برترین ارزهای دیجیتال بازار از نظر نرخ بازار قرار گرفته است. همچنین مقدار خرید و فروش داگز طی ۲۴ ساعت گذشته با بالا رفتن خیره‌کننده ۶۰ درصد به ۲۱۳ میلیون دلار رسیده است.

داگز در اواخر ماه آگوست به اوج قیمتی ۰.۰۰۱۶ دلاری خود رسید، ولی در ۲ ماه اخیر شاهد کاهشی ۴۸ درصدی بوده است. البته کارایی این رمز ارز در چند روز اخیر بسیار عالی بوده و پس از افت شدیدی که در اواخر هفته گذشته داشت، در ۵ روز گذشته نرخ آن بیش از ۳۰ درصد توسعه کرده است. همچنین طی ۲ هفته اخیر و درست پس از ثبت کمترین رکورد قیمتی، بهای خرید داگز بیش از ۳۶ درصد بالا رفته است.

تحلیل ارز داگز؛ روند صعودی ادامه دارد؟

رمز ارز داگز در روزهای اخیر توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده است. RLinda، تریدر و بررسی‌کننده ارزهای دیجیتال در تحلیل امروز داگز نشان می‌دهد که این رمز ارز در حال تشکیل یک الگوی کف دوقلو (Double Bottom) است و به دنبال آن، شکست مقاومت روند رخ داده است. این وضعیت می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای داگز باشد، البته به شرطی که خریداران بتوانند از لایه کلیدی ۰.۰۰۰۸۱ دفاع کنند.

نگاهی به تاریخچه قیمتی داگز نشان می‌دهد که پس از عرضه اولیه، این رمز ارز شاهد نوسانات قابل توجهی بوده است. در ابتدا، نرخ به دلیل پامپ گسترده در بازار به سرعت صعود کرد. ولی این روند صعودی دوام چندانی نداشت. با ظهور فروشندگان قدرتمند و نزول علاقه خریداران، همراه با تضعیف پشتیبانی پاول دوروف که در فرانسه دستگیر شده بود، فاز بازار به سمت ریزش و دامپینگ تغییر کرد.

در حال حاضر، پویایی کلی بازار رمزارزها صعودی به نظر می‌رسد، که می‌تواند اثر مثبتی بر داگز نیز داشته باشد. از منظر تحلیل تکنیکال، چارت ۴ ساعته DOGS اطلاعات ارزشمندی را نمایان می‌سازد. تشکیل یک کف دوقلو، همراه با تجدید کف‌های محلی و شکست مقاومت روند، بیانگر احتمال شکل‌گیری یک کف جدید در بازار است. این طرح معمولاً می‌تواند نشانه‌ای از پایان روند نزولی و آغاز یک حرکت صعودی باشد.

با این حال، معامله‌گران باید به سطوح کلیدی قیمتی توجه ویژه‌ای داشته باشند. سطوح مقاومت مهم در ۰.۰۰۰۸۸۵ دلار و ۰.۰۰۰۹۳۸ دلار قرار دارند، در حالی که لایه پشتیبانی مهم در ۰.۰۰۰۸۱ دلاری است. علی‌رغم ریزش نرخ داگز از اوج اولیه خود، تحلیلگران معتقدند که این نشان شانس خوبی برای بازیابی و نمایش عملکردی مناسب دارد.

نکته کلیدی این است که آیا خریداران خواهند توانست از لایه حمایتی ۰.۰۰۰۸۱ دلاری دفاع کنند یا خیر؟ اگر این اتفاق رخ دهد، احتمال یک حرکت صعودی قوی بالا رفتن می‌یابد و می‌توان انتظار داشت که نرخ به سمت اهداف بالاتر حرکت کند. در این سناریو، اهداف قیمتی ۰.۰۰۰۹۶ دلار، ۰.۰۰۱ دلار و حتی ۰.۰۰۱۱۷ دلار دور از دسترس نخواهند بود.