خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

توسعه چشمگیر هلیوم در سایه نزول همبستگی با بیت‌کوین! هدف بعدی نرخ HNT کجاست؟


توسعه چشمگیر هلیوم در سایه نزول همبستگی با بیت‌کوین! هدف بعدی نرخ HNT کجاست؟ | ایران ماین

رمز ارز هلیوم (HNT) اخیراً توسعه چشمگیری را تجربه کرده است. در حالی که بسیاری از نشان‌ها در تلاش برای بهبود هستند. نرخ هلیوم با افزایشی ۱۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۷.۳۵ دلار رسیده است.

کارشناسان معتقدند که نزول همبستگی نرخ بیت‌کوین و هلیوم، یکی از دلایل اصلی این افزایش بوده است.

بر اساس داده‌های موجود، از ابتدای ماه آگوست، همبستگی هلیوم با بیت‌کوین به شدت نزول یافته و به ۰.۰۵ رسیده است. این موضوع باعث شده که نرخ هلیوم، با وجود کارایی نه چندان مطلوب بیت‌کوین، توسعه قابل‌توجهی داشته باشد و این رمز ارز به یکی از رمزارزهای پرسود بازار تبدیل شود.

در پی این بالا رفتن نرخ، شاخص سود باز خرید و فروش هلیوم از ۲.۲۶ میلیون دلار به ۵.۹۵ میلیون دلار بالا رفته که بیانگر بالا رفتن اعتماد و مشارکت سرمایه‌گذاران است.

به گفته تحلیلگران، نزول همبستگی هلیوم با بیت‌کوین، این رمز ارز را در آستانه شروع یک رالی قدرتمند قرار داده است. با این حال، عبور از مقاومت ۸ دلار، یک چالش جدی به نظر می‌رسد و نیاز به فشار خرید زیادی دارد.depin-token-heliums-hnt-price-rallies

در حال حاضر، مهم‌ترین لایه حمایتی در نمودار نرخ هلیوم، ۶.۳۳ دلار می باشد که حفظ آن بسیار اهمیت دارد.

اگر معامله‌گران پس از افزایش اخیر اقدام به فروش برای برداشت سود کنند، نرخ هلیوم امکان دارد تا این لایه نزول یابد و در صورت شکست آن، پشتیبانی روانی ۵ دلار مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.