دیدگاه ها

معرفی و خرید ماینر انت ماینر Antminer S19 Pro 110Th


مقدمه و بررسی دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S19 Pro 110Th

در این مقاله قصد داریم به معرفی و ویژگی های یکی از بهترین ماینر های روز بازار بپردازیم که طرفداران زیادی را نیز دارد و توانسته بازار فروش خوبی را داشته باشد.

در ابتدا درون جدول زیر ویژگی های این دستگاه ماینر را به نمایش گذاشته ایم. 

ویژگی های دستگاه ماینر انت ماینر Antminer S19 Pro 110Th

ویژگی ها

Antminer S19 Pro 110Th

سازنده

Bitmain Antminer

مدل

Antminer S19 Pro 110Th

تاریخ معرفی

August 2020

ابعاد

370*290*195 میلی متر

وزن

13.2Kg

تولید صدا

72db

خنک کنندگی

4

ولتاژ

220V

نحوه اتصال

Ethernet

رطوبت مطلوب

95 - 5

قدرت پردازش

110Th

الگوریتم

SHA-256

 

معرفی اجمالی دستگاه ماینر Antminer S19 Pro 110Th

دستگاه ماینر بیت مین مدل انت ماینر Antminer S19 Pro 110Th  تولید شده توسط شرکت بیت مین در آگوست 2020، که قابلیت استخراج ارزهای دیجیتال با الگوریتم SHA-256 را دارا  می باشد، عرضه شد. حداکثر توانی که ماینر S19Pro می توان دریافت نمود 110 تراهش می باشد، این دستگاه از طریق کابل Ethernet (شبکه) به اینترنت متصل می شود و از نظر ظاهری این دستگاه در ابعاد 370*290*195 میلی متر است که مجموع وزن آن 13.2 کیلوگرم می باشد. از نظر خنک سازی نیز 4 فن روی دستگاه تعبیه شده است که تولید صدای 72 دسی بل را داراست که این دستگاه ماینر تا 95 درصد رطوبت قابل استفاده می باشد.

با توجه به قدرت پردازش این دستگاه، و نرخ لحظه ای بیت کوین در تاریخ 1401/09/22معادل 17,100$ درآمد ماهانه دستگاه حدود 8 میلیون تومان می باشد (معادل 207$). همچنین برای خرید ماینر قانونی S19 Pro 110Th از وبسایت ایران ماین استفاده فرمایید.

اجزای تشکیل دهنده ماینر انت ماینر Antminer S19 Pro 110Th

در این قسمت اجزای تشکیل دهنده و قطعات موجود در ماینر انت ماینر Antminer S19 Pro 110Th را بر می شماریم سپس به توضیح مختصر برای آن ها می پردازیم.

این دستگاه ماینر شامل اجزای زیر می باشد که در ادامه توضیح مختصری از آن ها ارائه خواهیم داد:

  • هش برد ماینر
  • پاور یا منبع تغذیه ماینر
  • کنترل برد ماینر
  • فن ماینر
  • دسته سیم ماینر

هش برد ماینر چیست؟

یکی از قطعات مهم و اساسی به کار رفته در ماینرها، هش برد می باشد که هر ماینر شامل چند هش برد است. وظایف هش برد پردازش داده ها می باشد که قیمت آن از بقیه قطعات ماینر گران تر و پر استهلاک تر است. روی هش برد چیپ هایی تعبیه شده است که عمل استخراج رمز را انجام می دهند. در برخی موارد ایراداتی روی چیپ ها پیش می آید که عمل استخراج رمز ارز را با اختلال مواجه می کند و باعث می شود قدرت پردازش استخراج دستگاه ماینر کاهش یابد، شما میتوانید برای خرید هش برد به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید و قبل از خرید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

پاور یا منبع تغذیه ماینر چیست؟

پاور یا منبع تغذیه یکی از قطعات به کار رفته شده در دستگاه ماینر است که برق و انرژی مورد نیاز قطعات دیگر را فراهم می کند. توجه داشته باشید که در صورت خرابی پاور، جریان انرژی به طور کلی قطع و عملیات استخراج دستگاه متوقف خواهد شد. در صورت خرابی پاور نیز میتوانید از طریق وبسایت ایران ماین جهت خرید پاور اقدام کنید.

کنترل برد ماینر چیست؟

کنترل برد را میتوان جزء اصلی ترین قطعات ماینر نام برد زیرا وظیفه کنترل برد بر قرار کردن ارتباط هشبرد دستگاه با اینترنت است اگر کنترل برد دچار خرابی شود، عملا دستگاه ماینر بلا استفاده می گردد زیرا اتصال بین قطعات دستگاه قطع می گردد. یکی از شایع ترین عواملی که باعث خرابی کنترل برد می شود، نوسانات برقی می باشد. همچنین جهت تهیه کنترل برد ماینر نیز میتوانید به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید.

فن ماینر چیست؟

با توجه به پردازش های سنگینی که دستگاه ماینر به طور مداوم انجام میدهد، این دستگاه به شدت تولید حرارت می کند و باید جلوی بالا رفتن حرارت دستگاه را گرفت. بر همین اساس برای ایجاد خنک کاری از فن قوی استفاده می گردد که این نیز باعث ایجاد صدای زیاد می شود. این فن ها دارای ولتاژ 12 ولت و جریان مصرفی 7.2 آمپر می باشد که 6000 دور در دقیقه می چرخد.با توجه به اینکه فن دستگاه مدام در حال فعالیت می باشد، کم کم راندمان آن کاهش می یابد که باید آن را تعویض کرد. برای تعویض فن ماینر میتوانید به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید.

دسته سیم ماینر چیست؟

دسته سیم یکی از اجزای ماینر می باشد که پاور و کنترل برد و هش بردها را به یکدیگر متصل می کند. در برخی از موارد اگر دمای دستگاه بالا رود باعث آب شدن دسته سیم میشود و باید نسبت به تعویض آن اقدام گردد. وب سایت ایران ماین نیز برای مشتریان خود دسته سیم ماینر را فراهم کرده است.

خرید ماینر S19 Pro 110Th

با توجه به مدل ماینر انت ماینر Antminer S19 Pro 110Th و توان خروجی آن و همچنین با توجه به خرابی کمتر این نوع دستگاه، میتوان آن را یکی از بصرفه ترین دستگاه های ماینر موجود دانست که درآمد معقولی را به استخراج کنندگان خود می دهد.

 


0 رای
امتیاز از خریداران