خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جامپ‌ تریدینگ ۴۶ میلیون دلار اتریوم را به فروش گذاشت! منتظر ریزش نرخ باشیم؟


جامپ‌ تریدینگ ۴۶ میلیون دلار اتریوم را به فروش گذاشت! منتظر ریزش نرخ باشیم؟ | ایران ماین

پلتفرم معاملاتی جامپ‌ تریدینگ (Jump Trading) که اخیراً با فروش گسترده نشان‌های اتریوم خبرساز شده، در آخرین اقدام خود حدود ۱۷ هزار نشان ETH به نرخ بیش از ۴۶.۴۴ میلیون دلار را منتقل و برای فروش آماده کرده است.

طبق داده‌های لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، این کمپانی همچنان ۲۱،۳۹۴ نشان رپد استیک اتریوم (wstETH) دیگر در اختیار دارد که احتمالاً در روزهای آینده به فروش خواهند رسید.

حرکت اخیر جامپ‌ تریدینگ دلواپسی‌هایی را در مورد احتمال سقوط نرخ اتریوم ایجاد کرده است. این کمپانی فرآیند فروش نشان‌های اتریوم را از ماه جولای آغاز کرده و پس از توقفی کوتاه در اوایل ماه آگوست، از روز گذشته دوباره به این روند ادامه داده است.

در پی این اقدام، نرخ اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۴.۳ درصدی به محدوده ۲۶۲۵ دلار رسیده و باید دید که در روزهای آینده چه تغییراتی رخ خواهد داد.

در همین حال، بعضی کارشناسان بر این باورند که اقدامات جامپ‌ تریدینگ نه به قصد فروش دارایی، بلکه به منظور تأمین نقدینگی بازارهای معاملاتی انجام شده است.jump-trading-offloads-more-ethereum-as-eth-price-dumps-3-5-daily-

لازم به ذکر است که این کمپانی از اواسط ژوئن تحت بررسی نهادهای نظارتی ایالات متحده قرار دارد. به‌طور خاص، کمیسیون خرید و فروش آتی کالا (CFTC) در حال بررسی نقش این بازارساز در خرید و فروش ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های سرمایه‌گذاری مرتبط است.

البته تاکنون شواهدی مبنی بر تخلف مشاهده نشده و CFTC هنوز هیچ اتهامی علیه کمپانی مطرح نکرده است.

در همین حال، پلتفرم لوک‌آن‌چین در گزارشی دیگر از جابجایی ۲۰۰ نشان اتریوم (معادل ۵۳۴ هزار دلار) توسط ویتالیک بوترین به صرافی کراکن (Kraken) خبر داده است.

تراکنش قبلی بوترین در ۹ آگوست انجام شده بود که طی آن، ۳ هزار نشان اتریوم (معادل ۸.۰۵ میلیون دلار) به یک کیف پول امن چند‌امضایی منتقل شد. بر اساس مطالعات، بوترین همچنان دارای نیم میلیارد دلار نشان اتریوم است.