خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

مهم‌ترین رویدادهای رهاسازی نشان در هفته جاری، منتظر نوسان کدام رمزارزها باشیم؟


مهم‌ترین رویدادهای رهاسازی نشان در هفته جاری، منتظر نوسان کدام رمزارزها باشیم؟ | ایران ماین

طی هفته جاری، چندین‌ پروژه، رویداد رهاسازی نشان‌های خود را برگزار خواهند کرد که می‌تواند اثر زیادی بر بازار رمز ارز داشته باشد.

نشان‌های‌ پروژه‌ها معمولا به دلایل مختلف برای مدتی پس از عرضه مسدود هستند و به مرور با برگزاری چنین رویداد‌هایی، بخشی از آن‌ها آزاد می‌شود. در ادامه به رویداد‌های مهم هفته آتی می‌پردازیم.

کاردانو بر روی پایداری، ایمنی و قابلیت توسعه برای برنامه‌های بدون مرکزیت و قراردادهای هوشمند تمرکز دارد. در ۲۲ اکتبر، این پلتفرم بیش از ۱۸ میلیون نشان‌ ADA را آزاد خواهد کرد که به استیکینگ و ذخیره کردن خزانه‌داری اختصاص خواهند یافت.

این اقدام به ارتقا نظام زیستی استیکینگ و پشتیبانی از توسعه بلندمدت کاردانو کمک خواهد کرد.

اسپیس آی‌دی یک استاندارد تشخیص هویت بدون مرکزیت جهانی است که افراد، دارایی‌ها و برنامه‌های غیر‌متمرکز را در بلاکچین‌های مختلف به یکدیگر متصل می‌کند. در ۲۲ اکتبر، این پروژه بیش از ۱۸ میلیون نشان ID را آزاد خواهد کرد و این نشان‌ها بین بنیاد اسپیس آی‌دی، صندوق نظام زیستی و جامعه توزیع خواهد شد.

این استاندارد ری‌ا‌ستیکینگ مبتنی بر اتریوم، در ۲۲ اکتبر ۱.۲۹ میلیون نشان EIGEN را آزاد خواهد کرد. نشان‌های مذکور برای ابتکارات آینده جامعه در نظر گرفته شده‌اند و به احتمال زیاد اثر زیادی بر نرخ نخواهند داشت.

اتنا یک استاندارد ارز مصنوعی است که بر روی بلاکجین اتریوم کار می‌کند. در ۲۳ اکتبر، این پروژه نزدیک به ۱۲ میلیون ENA را برای توسعه نظام زیستی آزاد خواهد کرد.

ییلد گیلد گیمز یک پلتفرم وب ۳ است که بر اساس مدل بازی‌های درآمدزا فعالیت می‌کند. در چند روز آینده، بیش از ۱۴ میلیون نشان YGG آزاد خواهد شد که بین جامعه، بنیان‌گذاران، سرمایه‌گذاران و خزانه‌داری توزیع خواهد شد.

چندین رویداد رهاسازی کوچک‌تر نیز طی هفته جاری برگزار خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به گلکسی (GAL)، آکالا (ACA) و اولر (EUL) اشاره کرد. در حالی که بسیاری رهاسازی نشان‌ها را رویدادی منفی می‌دانند، برنامه‌ریزی صحیح برای آن‌ها می‌تواند به موفقیت بلندمدت پروژه کمک کند.